صیانت از اطلاعات صنعت بیمه یک استراتژی حساس است

0

تقویت امنیت اطلاعات و حفاظت از داده های صنعت بیمه به عنوان مهمترین امانت شهروندان از اهم وظایف کمیته پدافند غیرعامل محسوب می شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی ، هادی عبداللهی _ معاون توسعه مدیریت و منابع_ که در نشست کمیته پدافند غیر عامل بیمه مرکزی سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: تمامی فعالیت های کلان کشور در چارچوب برنامه عملیاتی توسعه دنبال می‌شود و در همین راستا شناسایی و اولویت ها باید در دستور کار سازمان ها قرار بگیرد.

رئیس کمیته پدافند غیرعامل بیمه مرکزی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اعضای کمیته به برخی از دستاوردهای سال های گذشته صنعت بیمه در این کمیته از جمله کسب رتبه اول و برتر توسط بیمه مرکزی بین دستگا های اجرایی در زمینه اجرای مقررات و الزامات پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: اعتقاد صنعت بیمه به ظرفیت های پدافند غیرعامل بسیار عمیق است و هر گونه نگاه سطحی و ویترینی به این مقوله تبعات زیانباری به دنبال خواهد داشت.

وی شناسایی حوزه های مخاطره آمیز را گام نخست صیانت از دارایی های مشهود و نامشهود صنعت بیمه ارزیابی کرد و افزود: دو بخش زیر ساخت فنی و عملکرد فرهنگسازانه از مهمترین اهداف پدافند غیرعامل محسوب می شوند و با تمام توان خود در این زمینه ها فعالیت خواهیم کرد.

عبداللهی از ضرورت تشکیل کارگروه تخصصی ذیل فعالیت کمیته پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: جمع بندی مباحث کارشناسی در تصمیم سازی اعضای کمیته تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی از برنامه ریزی برای هوشمندسازی ساختمان های صنعت بیمه خبر داد و اظهار داشت: صیانت از داده های بیمه ای و تلاش برای پردازش آن بر عهده نهادناظر است و برای نیل به این مقصود برنامه های خوبی را در دست اجرا داریم.

شایان ذکر است در این نشست اعضای کمیته به طرح دیدگاه خود در زمینه های گوناگون پرداختند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید