بیمه روستاییان و عشایر و صندوق سلامت همگانی غیرحضوری تمدید می‌شود

0

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: تمدید پوشش بیمه‌های روستاییان و عشایر و صندوق سلامت همگانی در استان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از ایرنا، دکتر رضا عباسی روز یکشنبه در گفت وگو اظهارداشت: بیمه های فاقد اعتبار صندوق های سلامت همگانی و روستاییان و عشایر تا پایان ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به صورت خودکار تمدید و با توجه به شیوع بیماری کرونا برای جلوگیری از تردد بیمه‌شده ها و تحقق دولت الکترونیک امکاناتی فراهم شده که به صورت غیرحضوری و با مراجعه به سامانه مربوطه پوشش بیمه این گروه بوسیله سرپرست بیمه شده قابل تمدید است.

وی گفت: در حال حاضر سامانه های bimehsalamatiranian.ir و http://eservices.ihio.gov آماده و بیمه شده هایی که تاریخ اعتبار آنها پایان شهریور است می‌توانند کد ملی سرپرست خانوار را وارد و  اطلاعات لازم را مشاهده و ویرایش کنند.

مدیر کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان افزود: همچنین این امکان فراهم شده تا بیمه شده ها از این پس برای تمدید پوشش بیمه ای روستایی و عشایری و سلامت همگانی به دفاتر پیشخوان مراجعه نکنند، و اگر بیمه آنان فاقد اعتبار باشد با مراجعه به همین سامانه می توانند بدون حضور آن را تمدید و حتی می‌توانند در این سامانه عکس های خود را اصلاح و عکس جدید بارگذاری کنند.

وی بیان کرد: از تمام بیمه‌شدگان انتظار می رود که قبل از پایان شهریور از امکانات سامانه ایجاد شده استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید