کاهش شاخص صنعت بیمه در پی اصلاح 15 هزار واحدی شاخص

0

شاخص صنعت بیمه و بازنشسته در معاملات امروز در حالی با کاهش بیش از 589 واحدی معادل0.81 درصد در کانال 72157 واحدی قرار گرفت که شاخص کل نیز با کاهش 15397 واحدی رقم یک میلیون و 523 هزار و 86 واحدی را نمایش داد.

به گزارش نبض بیمه، ارزش معاملات امروز بیش از 80323 میلیارد ریال بود که سهم صنعت بیمه و بازنشسته حدود 943 میلیارد ریال بود که ناشی از دست به دست شدن بیش از 310.194 میلبیون برگه سهم طی مدت 14 هزار و 439 نوبت معاملاتی بود.

در معاملات امروز صنعت بیمه، نمادهای دانا، پارسیان، اتکای، بپاس، ما و بنو در آخرین معاملات در محدوده سبز معامله شدند و بیشترین رشد قیمت هم متعلق به بیمه پاسارگاد(بپاس) بود در طرف مقابل نمادهای ملت، نوین، اتکای، آسیا، دی، البرز، کوثر، معلم، سامان، بخاور و وتعاونح قیمت پایانی منفی را ثبت و بیمه نوین با 4.77 درصد بیشترین کاهش قیمت را ثبت کرد.

کدال نگر بیمه

نماد معاملاتي شركت بيمه اتكايي امين(اتكام) پس از مجمع عمومي فوق العاده مبني بر تصويب افزايش سرمايه بدون محدوديت نوسان قيمت بااستفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله مي باشد.همچنين طبق اعلام شركت افزايش سرمايه شركت تا تاريخ برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه ثبت نخواهد شد و سود نقدي مصوب مجمع به سرمايه جديد (حق تقدم هاي حاصل از افزايش سرمايه ) تعلق نمي گيرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید