سندیکای بیمه‌گران به حل بسیاری از مشکلات شبکه فروش کمک کرد

0

یک نماینده صنعت بیمه اظهارکرد که در دوسال اخیر برای اولین بار فضای تعامل بین سندیکای بیمه‌گران و شبکه فروش و عرضه خدمات بیمه‌ای ایجاد شد که به حل بسیاری از مشکلات شبکه فروش کمک کرد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛بهاره میرباقری،با بیان اینکه “سندیکای بیمه‌گران در دوسال اخیر جدای از سال‌های قبل دستاوردهای قابل تقدیری داشت،”گفت:برای اولین بار فضای تعامل بین سندیکای بیمه‌گران و شبکه فروش و عرضه خدمات بیمه ای ایجاد شد که این مهم باعث دیده شدن شبکه فروش و حل بسیاری از مشکلات و شنیدن صدای خط مقدم بیمه (شبکه فروش) شد.

این فعال صنعت بیمه، ادامه داد: به همت دبیرکل سندیکای بیمه‌گران، شورای مشورتی آموزش و شورای مشورتی شبکه فروش برای تبادل نظر و بیان معضلات در راستای حل آن‌ها ایجاد شد.

میرباقری، یکی دیگر از دستاوردهای سندیکای بیمه‌گران در این دوره را حل معضل ماده 38 قانون تامین اجتماعی دانست که در بسیاری از شرکت‌های بیمه برای نمایندگان مشکلاتی را بوجود آورده بود.

وی، بیان کرد: دبیرکل فعلی سندیکای بیمه‌گران از تمام توان و روابط شخصی برای بهبود شرایط همکاران بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه در اقتصاد کشور استفاده کرد.

این فعال صنعت بیمه، گفت: با توجه به دغدغه شیوع ویروس کرونا راهبری طرح واکسیناسیون کارکنان صنعت بیمه از دیگر اقدامات خوب سندیکای بیمه‌گران بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید