سهم بیمه نامه‌ های عمردرشرکت‌ های دولتی یا خصولتی زیر ۱۰ درصد است

0

معاون فنی سابق مدیرعامل در بیمه‌های زندگی شرکت بیمه کارآفرین، اظهارکرد: برای توسعه یک کسب و کار باید در آن زمینه سرمایه گذاری کرد و اگر شرکتی در حوزه‌ای خوش درخشیده حاصل یک اتفاق نبوده و آن سازمان انرژی گذاشته تا این اتفاق نهادینه شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛عباس اسلامی درمیزگرد تخصصی با محوریت چشم انداز توسعه بیمه‌های عمردرکشور، درکلاب هاوس، گفت: بیمه نامه‌های عمر و پس انداز از سال 73 با شرکت بیمه آسیا در کشورعرضه شد و درسال 83، شرکت بیمه کارآفرین محصول جدید بیمه عمر و سرمایه گذاری را به بازار ارائه کرد.

وی، افزود: با مرور تاریخچه بیمه عمروتوجه به علل توفیق شرکت‌ها در این عرصه، این نتیجه به دست می آید که  شرکتی رشد می‌کند که در آن حوزه سرمایه گذاری خوبی  انجام دهد.

معاون فنی سابق مدیرعامل در بیمه‌های زندگی شرکت بیمه کارآفرین، تصریح کرد: هرشرکتی که ادعا دارد در بخش بیمه نامه عمر خوب دیده شده درخصوص ارائه محصول خوب به بازار، توسعه زیرساخت و آموزش کارکنان و کارشناسان خود سرمایه گذاری کرده است.

اسلامی، با تاکید براین نکته که باید به نقاط قوت شرکت‌های موفق در این عرصه توجه کرد، ادامه داد: تاوقتی دریک حوزه سرمایه گذاری نشود نمی‌توان انتظار باردهی و ثمربخشی داشت.

وی، اذعان داشت که سهم بیمه نامه‌های عمردرشرکت‌های دولتی یا خصولتی زیر 10 درصد است و باید بررسی شود که آیا دراین شرکت‌ها سرمایه گذاری شده و به نتیجه نرسیده یا اینکه زیر فشار بیمه نامه ثالث، مسئولیت ودرمان آنچنان درگیرهستند که مجال سرمایه گذاری در این زمینه را  نداشته‌اند.

معاون فنی سابق مدیرعامل در بیمه‌های زندگی شرکت بیمه کارآفرین، معتقد است که هرشرکتی که در این حوزه متمرکز شده وسرمایه گذاری کرده و ازمدیرعامل تا بدنه شرکت وحوزه‌های تصمیم گیری و حاکمیتی وقت گذاشتند به نتیجه رسیده‌اند.

اسلامی، با اشاره به نقش بیمه مرکزی ، گفت: سرمایه گذاری حتما نباید ریالی باشد بلکه به معنای توجه ودغدغه است، بیمه مرکزی می‌تواند فروش شرکت‌هایی که وزن بیمه عمر درآنها یک تا دو درصد است و کارشناس درستی در این زمینه تربیت نکرده اند، محدود سازد.

وی، خاطرنشان کرد که درحال حاضردرچند شرکت بیمه‌ای جشنواره‌های فروش برگزارمی‌شود که این خود نشان دهنده این است که آن سازمان نسبت به این متغیر حساس است و درشبکه فروش خود انگیزه لازم را ایجاد می‌کند.

معاون فنی سابق مدیرعامل در بیمه‌های زندگی شرکت بیمه کارآفرین، گفت: اگربیمه‌های عمر برای شرکتی مهم باشد، می‌تواند شرکت را به آن سمت و سوهدایت کند و هرکسی در جایگاه خود باید بررسی کند که چقدردراین راه تلاش وتوجه کرده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید