برخی از شرکت‌های بیمه ای نیازی به معرفی محصول جدید ندارند

0

مدیر بیمه‌های زندگی واکچوئری شرکت بیمه زندگی باران، با بیان اینکه نباید درخصوص متنوع سازی محصول بیمه ای مقاومت کرد، افزود: تا جایی که قوانین ومقررات، نیاز بیمه گذار و شبکه فروش اجازه می‌دهد می‌توان تنوع سازی ایجاد و ویترین محصولات را تکمیل تر کرد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛سرونازدرواری،در میزگرد تخصصی با محوریت چشم انداز توسعه بیمه‌های عمردرکشور، درکلاب هاوس، اظهارکرد:همانطورکه بیمه نامه‌های عمروسرمایه گذاری ومستمری، جایگزین بیمه‌های تامین اجتماعی نشدند قرارهم نیست که بیمه نامه‌هایی از جنس سرمایه گذاری رقیب بانک، صندوق‌های سرمایه گذاری و سهام شوند.

مدیربیمه‌های زندگی واکچوئری شرکت بیمه زندگی باران، خاطرنشان کرد:برخی از شرکت‌های بیمه ای  به واسطه دارا بودن پرتفوی سهامدارعمده در حوزه بیمه‌های زندگی اصلا نیازی به معرفی محصول جدید ندارند.

درواری، تصریح کرد: دربرخی از شرکت‌ها که در زمان شروع فعالیت پرتفوی سهامدار عمده وجود ندارد به دلیل الزام به شناسایی نیاز مردم و شبکه فروش، وادارمی‌شود که محصول جدیدی را ارائه دهد زیرا در بدو فعالیت چیزی ندارد که روی آن حساب کند.

مدیر بیمه‌های زندگی و اکچوئری شرکت بیمه زندگی باران، افزود:برای طراحی هر محصولی باید منافع سه بخش در نظر گرفته شود، منافع شرکت بیمه گر، شبکه فروش و اینکه آیا پاسخگوی نیاز مشتری است، که درنظر گرفتن همزمان این سه بخش امری پیچیده است و شرکت‌ها را وادار به مطالعه زیادی می‌کند تا بتوانند محصولی درخورنیاز هر سه بخش طراحی کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید