کارزار رانندگان اسنپ برای حل مشکل بیمه و قراردادهای یکطرفه

0

جمعی از رانندگان اسنپ با راه‌اندازی کارزاری از رئیس قوه قضاییه خواستند به مشکلات آنها از جمله مشکل بیمه و قراردادهای یکطرفه از طرف اسنپ رسیدگی کند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛جمعی از رانندگان اسنپ با راه‌اندازی کارزاری از رئیس قوه قضاییه خواستند به مشکلات آنها از جمله مشکل بیمه و قراردادهای یکطرفه از طرف اسنپ رسیدگی کند.

امضاکنندگان این کارزار که شمارشان تا لحظه تنظیم این خبر به بیش از 5 هزار و 100 نفر رسیده است اعلام کرده‌اند:«به رغم چندساله شدن فعالیت این مجموعه و پیشرفت چشم‌گیر جایگاه این پلتفرم در بین مردم، متأسفانه هنوز رسیدگی به مشکلات و پیگیری برای رفع نیازهای رانندگان در دستور کار مدیران این مجموعه قرار ندارد. همچنین هیچگونه راه ارتباطی بین راننده با مجموعه اسنپ، نیست و به صورت کلی هم هیچ حرف یا انتقادی پاسخ داده نمی‌شود و در صورت پیگیری مداوم حساب کاربری راننده مسدود می‌شود».

در این کارزار، امضاکنندگان همچنین به مواردی چون تعیین کرایه منصفانه، رسیدگی به مبلغ کمیسیون دریافتی اسنپ، نظارت بر نحوه محاسبه و زمان واریز بنزین، پیگیری بیمه رانندگان، رسیدگی به نحوه استخدام و قرارداد یک‌طرفه و رسیدگی به یک‌طرفه شدن قطع همکاری اسنپ اشاره و خواستار رفع آن شدند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید