طرح ویژه بیمه سرمد برای درمان دندانپزشکی با همکاری یک تیم‌ دانش‌بنیان

0

طرح درمان دندان انفرادی بیمه سرمد با حضور مهندس مهدوی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد؛ این شرکت در جدیدترین اقدام نوآورانه خود با همکاری تیم فنی و دانش‌بنیان شرکت، از یک طرح نوآورانه در حوزه بیمه‌های دندانپزشکی رونمایی کرد، تا بتواند با پوشش هزینه‌های سرسام‌آور دندانپزشکی، یک تکیه‌گاه مطمئن برای بیمه‌شدگان باشد.

این طرح که ظهر امروز با حضور مهندس مهدی مهدی سرپرست بیمه سرمد، جمعی از معاونان، روسای شعب استان تهران و نمایندگان منتخب رونمایی شد، «طرح درمان دندان انفرادی بیمه سرمد» نام دارد، که بنا بر گفته علی آفرین مدیر بیمه‌های اشخاص شرکت در دو نوع پوشش هزینه‌های دندانپزشکی و بیمه ایمپلنت ارائه شده است.

مهندس مهدوی در مراسم رونمایی از طرح درمان دندان انفرادی بیمه سرمد گفت: ما سعی کردیم با این طرح، قدم کوچکی در جهت بهبود سلامت بیمه‌شدگان سرمد برداریم و پوشش‌های بیمه‌ای خود را در حوزه درمان تکمیل کنیم و یکی از دغدغه‌های مهم مردم را برای جبران هزینه‌های بالای دندانپزشکی برطرف کنیم.

سرپرست و قائم مقام بیمه سرمد با اشاره به تعداد بالای بیمه‌شدگان سرمد و مشتریان بزرگ شرکت گفت: سرمد حدود 500 هزار بیمه‌شده دارد که می‌تواند یک ظرفیت بزرگ برای ارائه این پوشش بیمه‌‌ای منحصر به‌فرد باشد و نمایندگان منتخب باید تلاش کنند که این محصول جای خود را در بازار بیمه‌ای کشور پیدا کند و بتوانیم سهم خوبی از بازار را در اختیار بگیریم، چراکه این محصول برای یک سال در انحصار بیمه سرمد خواهد بود.

مجید حبیبی معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی سرمد نیز درباره طرح درمان دندان انفرادی گفت: ما از سال 98 کار بر روی این طرح را با همکاری تیم دانش‌بنیان شرکت و تیم دانش‌بنیان دانشگاه شهید بهشتی، جناب آقای دکتر وحدت و جناب آقای دکتر آشتیانی شروع کرده بودیم که شیوع کرونا، معرفی این محصول را کمی به تاخیر انداخت. اما امروز این محصول به صورت پایلوت در استان تهران در اختیار نمایندگان منتخب قرار گرفته است.

معاون فنی بیمه‌های غیرزندگی سرمد هم‌چنین با اشاره به کپی‌کاری‌هایی که از بیمه‌نامه کرونای سرمد انجام شد گفت: با وجود اینکه انحصار این بیمه‌نامه برای یک سال در اختیار سرمد است، اما با به فکر کپی‌کاری‌های آن هم باشیم و شبکه فروش و نمایندگان منتخب ما که در فاز اول این طرح حضور دارند، باید تلاش زیادی کنند تا این محصول به خوبی جا بیفتد.

علی آفرین نیز در جریان این مراسم طرح درمان دندان انفرادی را حاصل همکاری تیم دانش‌بینان و تیم فنی سرمد با تیم دانش‌بنیان دانشگاه شهید بهشتی معرفی کرد و گفت: در طرح درمان دندان انفرادی سرمد، تمامی خدمات درمان دندانپزشکی به غیر از زیبایی، پوشش داده می‌شود. این طرح یک ساله تا سه ساله است و در مدتی که شخص تحت پوشش بیمه‌ای قرار داد، سالانه دو بار تحت معاینات دوره‌ای قرار می‌گیرد که این امر، جنبه پیشگیری نیز دارد و تمام هزینه‌های آن را بیمه سرمد پرداخت می‌کند.

مدیر بیمه‌های اشخاص سرمد هم‌چنین گفت: طرح بیمه ایمپلنت نیز یکی از طرح‌های درمان دندان انفرادی سرمد است که هم هزینه‌های درمانی ایمپلنت را پوشش می‌دهد و هم می‌تواند به صورت پوشش و گارانتی ایمپلنت ارائه شود و تمامی خسارت‌های احتمالی پس از ایملپنت را جبران کند.

آفرین تاکید کرد: در طول مدت بیمه‌نامه، بیمه‌شده به صورت دوره‌ای و در زمان‌های مشخص شده در سال معاینه می‌شود و جرم‌گیری برای بیمه‌شده انجام می‌شود که این معاینه و جرم‌گیری رایگان انجام خواهد شد.

در بخش پایان این مراسم، مجید حبیبی، علی آفرین، دکتر وحدت و دکتر آشتیانی، به سوالات نمایندگان منتخب تهران که به صورت ویدئوکنفرانس در این مراسم حضور داشتند پاسخ دادند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید