مدیر بیمه سرمد در یزد: کار تیمی رمز عبور از بحران‌ها است

0

استان یزد یکی از شعب موفق بیمه سرمد در سال گذشته بود. شعبه‌ای که تحت مدیریت محمود خدامرادی کارنامه خوبی از خود به جای گذاشته است و سال سخت اقتصادی که کرونا هم به آن اضافه شده بود را به خوبی پشت سر گذاشت.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، محمود خدامردی در گفتگو با فصلنامه بیمه سرمد از راهکاریش برای مدیریت این سال سخت گفت: درست است که سال 99 از لحاظ اقتصادی سال سختی برای همه بود و بحران‌هایی را نیز بهمراه داشت، اما باید به این نکته توجه داشت که در زمان بروز بحران، عده‌ای از رقبا صحنه را ترک کرده و عقب نشینی می‌کنند، در این شرایط است که می‌توان خود را در بازار قوی‌تر نشان داد و جایگاه و سهم بیشتری را از آن خود کرد.

براساس گفته این مدیر شعبه بیمه سرمد در یزد« در درون هر بحران، فرصت‌های زیادی وجود دارد که فقط انسان‌ها و سازمان‌های هوشمند -صاحب سبک و برنامه- قادر به شناسایی فرصت‌ها و بهره‌برداری از آنها هستند. پس نگاه ما در بحران سال 1399 شناسایی، برداشت و استفاده بهینه از فرصت‌های موجود در آن بوده است . بطور مثال تعدادی از نمایندگان استان در زمان شروع بیماری کرونا و قرنطینه عمومی ، مبادرت به برقراری تماس تلفنی و یا تصویری با بیمه گذاران کردند یا به بازارهای هدفی که از قبل شناسایی شده بود، پرداختند و با معرفی امتیازات بیمه عمر،سرمایه گذاری و سایر بیمه نامه‌ها موجب افزایش فروش محصولات شدند.»

خدامرادی در رابطه با اهداف محقق شده در سال گذشته، توضیح داد:«به لطف خداوند متعال و همت و تلاش شبکه فروش هوشمند و همکاران شعبه، نه تنها اهداف تدوینی و برنامه ریزی شده محقق گردید بلکه شعبه در پایان سال توانست کارنامه عملکردی خود را با تحقق اهداف در بخش سهامداری با 500درصد، در بخش غیر سهامداری با 114درصد و در مجموع با 169 درصد ببندد.»

او همدلی، همراهی و کارتیمی را به عنوان دلیل موفقیت شعبه یزد معرفی کرد و گفت: راز موفقیت ما در همدلی، همراهی و کار تیمی است. شعبه یزد هیچگاه خود را از شبکه فروش خود متمایز ندانسته و همیشه در کنار این عزیزان تلاش خود را در جهت تامین نیازهای شبکه فروش برای فروش منطقی و ضابطه‌مند به کارگرفته است.

نفوذدر بازار صنعت بیمه و ارتقاء سهم بازار از جمله اهداف تعریف شده این شعبه برای سال 1400 است و خدامرادی در توضیح مسیر دستیابی به این اهداف اعلام کرد:«در پیش بینی که برای سال 1400 داشته ایم ، تمام تلاشمان بر این است که با نفوذ در بازار صنعت بیمه استان، سهم بازار خود را ارتقاء داده و همان گونه که در سال‌های قبل نیز برنامه ریزی نموده و به آن دست یافته‌ایم با مشاوره به موقع و صحیح به بیمه گذاران، حس خوب استفاده از محصولات بیمه سرمد و تکیه‌گاه مطمئن را برایشان رقم بزنیم تا با تجربه‌ای خوب، این مشتریان را به مبلغان اصلی شرکت تبدیل کنیم.»

این مدیر شعبه بیمه سرمد در ادامه افزود:رویکرد ما در برنامه‌ریزی سال 1400 برای پرتفوی غیر سهامداری ، تقویت انگیزه تیم سازی در شبکه فروش و گرایش به سمت فروش محصول استراتژیک شرکت یعنی بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری است. به دست آوردن این مهم از طریق آموزش و با بهره گیری از علم و تجربیات اساتید مجرب و البته با هماهنگی و اخذ راهنمایی از مدیریت محترم منابع انسانی و کارشناسان محترم آموزش انجام می‌شود، همچنین به موازات آن برای افزایش سهم سایر بیمه نامه‌ها و ایجاد پرتفوی متوازن و با ترکیب بسیار منطقی و ارزش آفرین و در نهایت کسب سود بیمه گری مناسب تلاش می‌کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید