زالی: کشور هنوز گرفتار موج پنجم کرونا است

0

به گزارش «نبض‌بیمه»؛فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران گفت: کشور از جمله تهران در خیز پنجم، همچنان در تب و تاب بیماری کرونا است.

دکتر علیرضا زالی روز یکشنبه در نشست ستاد ویژه فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران با جمعی از مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی، افزود: بیماری کرونا در تهران از پیچیدگی‌های خاص برخوردار است.

وی به مردم از جمله کارمندان بانکی توصیه کرد که همواره توصیه های بهداشتی را به دقت رعایت کنند.

فاز اول واکسیناسیون سیستم بانکی انجام شد

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به اینکه فاز اول واکسیناسیون سیستم بانکی انجام شد، گفت: کارمندان خدوم بانکی کشور براساس سند ملی واکسیناسیون جزو مشاغل پرخطر قرار گرفتند و واکسینه شدن فاز اول آنان انجام شده است.

زالی افزود: با مشارکت مناسب شبکه بهداشتی ۲۴۰ هزار نفر دُِز اول واکسن را دریافت کردند و در تهران هم قریب ۶۸ هزار نفر واکسینه شدند. کار واکسیناسیون این افراد در روز عید سعید غدیر خم آغاز شد. این کار در تهران کمتر از یک هفته انجام گرفته است.

وی تاکید کرد: کارمندان بانک به دلیل حجم بالای تردد با خطر مواجه هستند و به همین دلیل جزو گروه‌های پرخطر در نظر گرفته شدند.

واکسیناسیون شرط لازم برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا

زالی ادامه داد: واکسیناسیون شرط لازم برای کاهش ابتلا به بیماری کرونا است و شرط کافی نیست. شرط کافی همچنان رعایت شیوه‌نامه بهداشتی است که همه باید آن را به دقت رعایت کنند.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلان شهر تهران تصریح کرد: نباید این تفکر شکل گیرد که انجام واکسیناسیون، سبب کاهش شیوه‌نامه‌های بهداشتی شود.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید