۱۵۰ هزارنفر از دست اندرکاران صنعت بیمه در مقابل کرونا واکسینه می شوند

0

مدیرطرح وتوسعه سندیکای بیمه‌ گران ایران، اظهارکرد: ازهفته گذشته تا امروز بیش از ۱۵۰ هزارنفراز پرسنل شرکت‌های بیمه‌ای، نمایندگی‌ها، کارگزاران، ارزیابان خسارت وهرلیستی که از مبادی ذی‌ربط به سندیکا ارسال شده تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛”محمد محسن طباخها”  گفت: کد ملی 50 هزارنفردر سری اول درهفته گذشته به وزارت بهداشت ارسال شد که هنوز آمار دقیقی از تعداد افرادی که واکسینه شده‌اند به سندیکای بیمه گران  نرسیده اما برآورد می شود که بیش از 70 درصد افراد واکسینه شده‌اند.

وی، تصریح کرد: تمامی شرکت‌های بیمه‌ای لیست کارمندان و نمایندگان خود را به سندیکای بیمه گران  ارائه دادند و همچنین لیستی از سوی انجمن کارگزاران و ارزیابان خسارت به سندیکا ارسال شد که با لیست دریافتی از بیمه مرکزی تطبیق داده شد و افرادی که در لیست شرکت‌ها نبودند، اضافه شدند.

مدیرطرح و توسعه سندیکای بیمه‌ گران ایران، با بیان ‌اینکه اولویت بندی خاصی در ارسال نام افراد وجود نداشته، تاکید کرد که از ابتدا هیچگونه اولویت بندی بر روی شرکت و نوع فعالیت افراد از جانب سندیکا اعمال نشده است.

طباخ ها، اذعان داشت که هرلیستی که زودتر به سندیکای بیمه گران رسید به وزارت بهداشت ارسال شد تا امور مربوطه هرچه سریعتر انجام شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید