خروج پول حقیقی از سه نماد صنعت بیمه/نگاهی به معاملات ورازی در هفته ای که گذشت

0

زهرا ذوالفقاریان، امروز معاملات سه شرکت بیمه ای با خروج نقدینگی همراه بود و بیمه البرز با 48 میلیارد ریال ، بیمه ملت با 39 میلیارد ریال و بیمه آسیا با 33 میلیارد ریال بیشترین خروج پول حقیقی را ثبت کردند.

به گزارش نبض بیمه، شاخص صنعت بیمه در هفته منتهی به 20 مرداد 1400 پرنوسان ظاهر شد و  بر اساس این گزارش، شاخص صنعت بیمه و بازنشسته که در آخرین روز معاملاتی هفته قبل در ارتفاع 62554 واحدی قرار داشت، دو روز ابتدایی هفته جاری با عقب نشینی 448 واحدی همراه بود.

لیکن از روز دوشنبه جانی دوباره گرفت و در نهایت این شاخص در پایان معاملات امروز 20 مرداد ماه با رشد 104.75 معادل (0.17) در ارتفاع 63476 واحدی به کار خود خاتمه داد.

نگاهی به ارزش معاملات صنعت بیمه

ارزش معاملات صنعت بیمه امروز بیش از 930 میلیارد ریال بود که ناشی از داد و ستد بیش از 503.120 میلیون سهم بیمه ای طی 18860 نوبت معاملاتی بود.

نمادهای شرکت های بیمه ملت(ملت)، بیمه آسیا(آسیا)، بیمه دانا(دانا)،بیمه معلم(معلم) در معاملات امروز قرمز پوش بودند و درمقابل نماد شرکت های بیمه البرز(البرز)، بیمه میهن(میهن)، بیمه کوثر(کوثر)، بیمه نوین(نوین)، بیمه تجارت نو(بنو)، بیمه دی(دی) بیمه پاسارگاد(بپاس)، بیمه سامامن(بساما)، بیمه خاورمیانه(بخاور)، و بیمه پارسیان(پارسیان) و بیمه ما(ملت)سبزپوش بودند.

امروز معاملات سه شرکت بیمه ای با خروج پول حقیقی همراه بود و بر این اساس، بیمه البرز با 48 میلیارد ریال بیشترین خروج پول حقیقی، بیمه ملت با 39 میلیارد ریال و بیمه آسیا با 33 میلیارد ریال در صدر قرار داشتند.

بيمه البرز(البرز)، با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف مبنی بر انعقاد قرارداد با کانون انجمن های صنفی کارفرمایان موسسات و شرکت های حمل و نقل داخلی کالای کشور در روز یکشنبه، امروز بدون محدوديت دامنه نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج بازگشایی شد.

 

چه خبر از ورازی

در بازار پایه، نیز بیمه رازی پس از افشای اعلام کتبی وزارت نیرو مبنی بر افزایش تعداد شرکت های بیمه گر در خصوص فراخوان بیمه ای طرح تامین و حفظ سلامت کارکنان شاغل و بازنشسته صنعت آب و برق به 9 شرکت، روز شنبه 16 مرداد بازگشایی شد و البته اضافه کرده که فراخوان فوق اثر بااهمیتی بر سود و زیان شرکت نداشته باشد!! و در صورت انعقاد قرارداد با وازرت نیرو و شرکت های زیر مجموعه، بلافاصله اطلاعات لازم در سامانه کدال منتشر می شود.

بیشتر بخوانید

قضیه مناقصه بیمه رازی چیست؟/ تعلیق نماد در بورس تا نامه نگاری بیمه مرکزی

با همین شفاف سازی!! نماد بازگشایی و بیش از 7.634 میلیون سهم در قیمت 15150 ریال معامله و قیمت سهم با رشد 10.36 درصدی همراه می شود، روز یکشنبه 54.387 میلیون سهم در این نماد معامله و معاملات با افت 4.5 درصدی قیمت دنبال می شود، روز دوشنبه 36.753 میلیون سهم با افت 1.32 درصدی داد و ستد و روز سه شنبه نیز با معامله بیش از 65.214 میلیون سهم با افزایش قیمت پایانی 4.64 درصدی و امروز با داد و ستد بیش از 29 میلیون سهم با کاهش بیش از 4.16 درصدی در پایان معاملات همراه بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید