مرکز واکسیناسیون بانک مسکن امکانات مطلوب ارایه می کند

0

دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی بابت امکانات مطلوب و فضای مناسب مرکز واکسیناسیون بانک مسکن در تهران، از مدیر عامل بانک مسکن و تیم مربوطه، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از  بانک مسکن -هیبنا؛ علیرضا قیطاسی با حضور در مجتمع خدمات رفاهی و فرهنگی پردیس بانک مسکن ضمن بازدید از مراحل واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی در این بانک، گفت: یکسال و نیم تلاش و پیگیری مجدانه شورای هماهنگی بانک­های دولتی و نیمه دولتی برای تامین واکسن مورد نیاز کارکنان شبکه بانکی، سرانجام به بار نشست و با مشارکت موثر وزارت بهداشت، هم اکنون واکسیناسیون با سرعت مناسب در همه مناطق کشور در حال انجام است.

قیطاسی ضمن عرض خسته نباشید به همکارانبانک مسکن بابت امکاناتی که برای تزریق واکسن کرونا به پرسنل شبکه بانکی فراهم کردند و همچنین قدردانی از مدیریت بانک مسکن به تشریح فرآیند دستیابی به واکسن پرداخت و گفت: شورای هماهنگی از اسفند ۹۸ که کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، جلسه فوق العاده ترتیب داد و در ابتدا دستورالعمل­های لازم برای رعایت نکات بهداشتی را تدوین و به شبکه ابلاغ کرد. در آن زمان، باجه های عصر بانک ­ها را تعطیل کردیم و رایزنی­ های لازم برای تامین تجهیزات پزشکی و ضدعفونی از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی را صورت دادیم که موفقیت آمیز هم بود. در همان اوایل کرونا، مدیران ۱۲ بانک دولتی و خصوصی در این شورا تصمیمات متعدد برای کنترل روند ابتلای کارکنان بانکی به کرونا اتخاذ کردند. در آن مقطع مدیرعامل محترم بانک مسکن مرحوم رحیمی انارکی که یکی از شهدای اقتصادی کرونا هستند نیز تلاش و خدمات ماندگاری از خود ارایه کردند. در فروردین ۹۹ ساعت کاری تمام شبکه بانکی را کاهش دادیم و تعیین کشیک صورت گرفت. همچنین اطلاع رسانی مناسب برای آحاد مردم برای استفاده از خدمات غیرحضوری بانک­ها انجام دادیم. افزایش سقف تراکنش از طریق دستگاه­های خودپرداز و بستر اینترنت نیز یکی دیگر از اقدامات موثر بود که مراجعات فیزیکی به شعب را کاهش داد.

دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی تصریح کرد: تقریبا در سطح شبکه بانکی رعایت پروتکل ها را در حد عالی داشتیم. بحث واکسن هم زمانی که در کشور مطرح شد ما ابتدا دنبال واردات واکسن برای پرسنل شبکه بانکی از طریق بانک ملکی بودیم. برای این منظور مکاتباتی با وزارت بهداشت و معاونت دارو و درمان این وزارتخانه انجام دادیم. با سفیر روسیه در ایران و سفیر ایران در روسیه نیز رایزنی­ ها را برای واردات واکسن از روسیه جلو بردیم. اما در نهایت از آنجا که بخش درمان کشورمان یک قرارداد سراسری با تولیدکننده روسی واکسن کرونا داشت، تعهد آن شرکت تا دی ماه پارسال باید محقق می شد. به همین خاطر امکان واردات مستقل توسط سیستم بانکی وجود نداشت. لذا سراغ کشورهای دیگر رفتیم اما مقرر شد که از واکسن های وارد شده و تولید داخل استفاده کنیم. در نهایت با پیگیری های بانک مرکزی و معاونت اقتصادی رییس جمهور، مجوز واکسیناسیون پرسنل شبکه بانکی در ۲۷ تیرماه امسال صادر شد. تیم مدیریت بانک ملی در راس شورای هماهنگی این زحمت را متقبل شدند تا بیمارستان بانک ملی این مسولیت را هدایت کند.

علیرضا قیطاسی در ادامه گفت و گو با پایگاه خبری بانک مسکن افزود: کمیسیون های هماهنگی شورا در سطح کشور هم اکنون با استفاده از درمانگاه های بانکی، عملیات واکسیناسیون را هدایت می کنند. در تهران هم عملیات تزریق واکسن در حال انجام است.

دبیرکل شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی درباره خدماتی که بانک مسکن برای واکسیناسیون پرسنل شبکه بانکی فراهم کرده است، گفت: بانک مسکن در مجتمع پردیس،‌ امکانات بهتری را فراهم کرده است و فضای مطبوع و چیدمان درست باعث شده همکاران مورد پذیرایی قرار بگیرند. مدیرعامل بانک مسکن و همچنین همه مدیران و پرسنل این بانک زحمت کشیدند و تیم مناسبی را برای این موضوع در نظر گرفته اند. پیش بینی ما این است که حدود ۶۸ هزار پرسنل شبکه بانکی در استان تهران ظرف کمتر از یک هفته بتوانند واکسینه شوند. واکسیناسیون براساس ثبت نام و اعلام پیامک به پرسنل انجام شود.

قیطاسی در پایان تاکید کرد: در سه استان کار تزریق واکسن تمام شده است و بقیه استان ها هم در جریان است تا مبتلاشدن کارکنان به حداقل برسد و دیگر شاهد فوتی نباشیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید