متقاضیان دریافت هزینه بیمه تکمیلی کردستان نیازی به ارائه مدارک کاغذی ندارند

0

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ کردستان گفت: متقاضیان دریافت هزینه بیمه تکمیلی در کردستان نیازی به ارائه مدارک کاغذی ندارند و خدمات رسانی در این زمینه به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتی مدیر شرکت آتیه سازان حافظ کردستان اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی در زمینه استفاده از اسناد کاغذی و پس از توقف چاپ دفترچه بیمه توسط سازمان‌های بیمه‌گر پایه و اجرای طرح نسخه الکترونیک در استان، به منظور جلوگیری از سردرگمی و بروز مشکل برای بیمه شدگان بیمه تکمیلی شرکت‌های بیمه گر فعال در استان، سامانه استعلام نسخه الکترونیک در اختیار ارائه دهندگان خدمات درمانی و بیمه‌های تکمیلی قرار خواهد گرفت.

او افزود: همچنین با ایجاد هماهنگی و تعامل بین سازمان‌های بیمه گر پایه و شرکت‌های ارائه دهنده بیمه تکمیلی در کردستان، زمینه اتصال این شرکت‌ها به سامانه‌های نسخ الکترونیک فراهم شده است.

مدیر شرکت آتیه سازان حافظ کردستان یادآور شد: بر این اساس از این پس بیمه شدگان برای دریافت هزینه درمانی خود از بیمه‌های تکمیلی نیازی به ارائه اسناد کاغذی نخواهند داشت.

در استان کردستان بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار نفر بیمه سلامت دارند که بیشترین تعداد آنان و بیش از ۶۰۰ هزار نفر در روستا‌ها ساکن هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید