نوآوری در فروش بیمه نامه هزینه مشتریان را کاهش می‌دهد

0

دبیرانجمن صنفی فناوری های نوین مالی ایران، گفت: به دلیل محدودیت هایی که در شرکت‌های بیمه‌ای همانند هر شرکت بزرگ دیگری وجود دارد، استارت آپ‌های اینشورتکی می‌توانند در ارائه سرویس‌های نوآورانه به صنعت بیمه کمک کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛”مصطفی نقی پورفر” گفت: اینشورتک یکی از حوزه های اصلی فین تک محسوب می شود و درکنارپی تک که بیشتردر حوزه های پرداخت بانکی فعال است اینشورتک هم در حوزه های بیمه فعال است.

وی، با اشاره به رشد جدی اینشورتک در دنیا، افزود: حمایت از استارت آپ های بیمه ای می تواند به صنعت بیمه برای اینکه صنعتی نوآورانه تر و روبه رشد تر باشد کمک کند.

وی، تصریح کرد: نمایندگان و کارگزاران بیمه ای باید به فضای نوآوری ورود کنند زیرا روش های قدیمی در دنیا منسوخ شده ومی توانند با نوآوری های جدید ارزش افزوده ای برای مشتری ایجاد کنند.

کسب و کارهای خرد باید به دنبال فضاهای جدید باشند

دبیرانجمن فین تک ایران، با بیان اینکه شرکت های کارگزاری، ارزش افزوده ای خاصی برای مشتریان نداشتند، افزود: این شرکت ها فقط سرویس های بیمه ای موجود شرکت های  بیمه ای را ارائه می دادند درصورتیکه باید به سمت فروش آنلاین و فضای نوآورانه بروند و این فضا را نیز تجربه کنند.

نقی پورفر، معتقد است که کسب و کارهای خرد هم باید به دنبال فضاهای جدیدی که مشتریان به دنبال آن هستند بروند و همچنین باید به دنبال همکاری با فروشندگان بزرگ آنلاین باشند تا به کمک آنها بتوانند علاوه بر مزیت نسبی که برای خود ایجاد می کنند فضای خود در بازاررا حفظ کنند.

وی، اظهارکرد:اصرار به انجام فیزیکی فعالیت ها، مورد قبول  نسل جدید مشتریان نیست و به دلیل بالارفتن  هزینه های بیمه ای و تورم، مشکلات زیادی درهزینه های بیمه برای مصرف کنندگان وجود دارد.

دبیرانجمن فین تک ایران، ادامه داد: نوآوری درعین حال که به شکل گیری سرویس های جدید بیمه ای کمک می کند باعث می شود که مشتریان هزینه کمتری هم بپردازند.

نقی پورفر، خاطرنشان کرد که اگر قراربراین باشد که کسی نوآوری درسرویس های خود نداشته باشد یا هیچ کمکی به کاهش هزینه ها نکند و ارزش افزوده ای برای مشتری نداشته باشد نمی توان انتظار داشت که بتواند در بازار باقی بماند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید