تخفیف ۱۰ درصدی بانک خون بند ناف قزوین به مناسبت عید قربان

0

مدیر بانک خون بند ناف قزوین اعلام کرد: به‌منظور تسهیل امکان بهره‌مند سازی خانواده‌ها از این خدمات و به مناسبت عید سعید قربان تمامی قراردادهای منعقدشده از ۲۶ تا ۳۱ تیر مشمول ۱۰ درصد تخفیف از سهم نمایندگی خواهند شد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛فاطمه دولت‌خواه اظهار کرد: سلول‌های بنیادی موجود در خون بند ناف نوزاد یکی از نعمات بزرگ خدادادی و معجزات خلقت است که با دانش فنی بومی‌شده موجود در پژوهشگاه‌های جهاد دانشگاهی، می‌توان در صورت به مخاطره افتادن سلامتی، آن را احیا کرد.

وی ادامه داد: این موضوع به حدی مهم است که گاه خون بند ناف فرزند، موجب نجات اعضای خانواده از بیماری‌های مهلکی نظیر سرطان می‌شود. به‌منظور تسهیل امکان بهره‌مند سازی خانواده‌ها از این خدمات و به مناسبت عید سعید قربان تمامی قراردادهای منعقدشده از ۲۶ تا ۳۱ تیر مشمول ۱۰ درصد تخفیف از سهم نمایندگی خواهند شد.

مدیر بانک خون بند ناف قزوین اشاره کرد: همشهریان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی قزوین سبزه‌میدان ابتدای خیابان فردوسی جنوبی روبه روی کوچه اخوان نوری فرد مجتمع درمانی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره ۳۳۲۴۲۳۳۴ و ۰۹۱۰۴۶۹۸۶۹۵ تماس بگیرند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید