مروری بر معاملات نمادهای بیمه امروز 26 تیر 1400

0

معاملات امروز صنعت بیمه با سبزپوشی 7 نماد «بساما»، «ودی»، «ومعلم»،«نوین»، «بخاور» و «اتکام »، «البرز» و قزمزپوشی 7 نماد «بنو، «دانا»، «میهن»، «اتکای»، «آسیا»،«دانا»، «ما» و «پارسیان» دنبال می شود، «بساما» بیشترین بازدهی را در معاملات امروز صنعت بیمه و «بنو »بیشترین زیاندهی را تا بدین لحظه داشته است.

به گزارش نبض بیمه، ارزش معاملات این صنعت تا بدین لحظه 196 میلیارد ریال بوده که ناشی از داد و ستد بیش از 53.873 میلیون سهم طی 3738 نوبت معاملاتی بوده و ارزش بازار این صنعت نیز از 24837 میلیارد تومان فراتر رفته است.

در بازار پایه فرابورس نیز که 9 نماد صنعت بیمه حضور دارند، معاملات 3 نماد«وحکمت»، «وآفری» و «وسین» با قیمت پایانی مثبت ادامه دارد و نماد «آرمان» نیز قرمزپوش است.(5 نماد وسرمد، وتعاون، ورازی، باران و وحافظ) نیز امروز متوقف هستند.

نماد بیمه سینا«وسین» متعاقب  انتشار صورت های مالی حسابرسی شده پس از معامله 38.6 میلیون سهم به صف فروش 13.5 میلیونی رسیده در حالی که محدوده قیمتی معاملات  امروز این نماد در سقف و کف قیمتی انجام شده است.

معاملات نماد «وحکمت» نیز پس از معامله 2.28 میلیون سهم در سقف قیمتی امروز با صف خرید بیش از 4 میلیون مواجه شد.

مروری بر اخبار صنعت بیمه در بازار سرمایه

بیمه دی«ودی»از افزایش سرمایه 345 میلیارد تومانی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها خبر داده است.

بیمه تعاون«وتعاون» خلاصه تصمیمات مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود 150 ریالی به ازای هر سهم را منتشر کرد.

انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده بیمه سینا«وسین» از رشد 326 درصدی سود خالص به ازای هر سهم وسین طی دوره مالی منتهی به 30 اسنفند 1399 خبر دارد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید