رونمایی بیمه سرمد از دو خدمت نوآورانه/ سامانه‌های فروش آنلاین بیمه زندگی و بازدید آنلاین خودرو

0

بیمه سرمد از دو سامانه جدید در حوزه فروش آنلاین بیمه‌های زندگی و بازدید آنلاین خودرو رونمایی کرد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره، مهندس مهدوی مهدوی قائم مقام و سرپرست شرکت و معاون و مدیران این شرکت، دو خدمت جدید بیمه سرمد برای مشتریان در حوزه بیمه‌های زندگی و بیمه‌های خودرو رونمایی شد.

سامانه فروش آنلاین بیمه‌های زندگی و سامانه بازدید آنلاین خودرو، دو خدمت نوآورانه و جدید بیمه سرمد بود که در این مراسم رونمایی شد. مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در این مراسم با اشاره به شیوع کرونا در کشور از سال گذشته گفت: شیوع این بیماری باعث شد تا بازاریابی بیمه در کشور دچار تغییر و تحول شود که عمده این تغییر در بخش بیمه‌های عمر و زندگی بود که از نظر بسیاری از مردم یک بیمه لوکس محسوب می‌شود و دانش کافی نسبت به آن در میان آحاد جامعه وجود ندارد.

وی افزود: در سال گذشته اتفاق خوبی در جذب بیمه‌های زندگی در بیمه سرمد رخ داد و ما با وجود شرایط بد اقتصادی و آسیب‌هایی که به مردم وارد شد، شاهد رشد دو برابری پرتفوی بیمه‌های زندگی شرکت بودیم که با تلاش مدیران و کارشناسان معاونت بیمه‌های زندگی و شبکه فروش پرتلاش ما رقم خورد که جا دارد از همه همکارانم در این بخش تقدیر و تشکر کنم.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد درباره سامانه فروش آنلاین بیمه‌های زندگی سرمد گفت: با راه‌اندازی این سامانه دیگر نیازی به مراجعه حضوری بیمه‌گذار نیست که این اتفاق می‌تواند هم در هزینه‌های بیمه‌گر و هم بیمه‌گذار تاثیر مثبتی داشته باشد و به خصوص در شرایط امروز کشور که شاهد شیوع کرونا هستیم، ریسک بیمه‌گذار را کمتر کند و اطمینان خاطر او را تامین کند.

کاتب افزود: با این سامانه، بسیاری از شرایط بیمه‌نامه را خود بیمه‌گذار می‌تواند انتخاب کند و همه شرایط بیمه‌نامه به صورت آنلاین به مشتری ارائه می‌شود و همه‌چیز شفاف خواهد بود و این سامانه می‌تواند در فروش بیمه‌های زندگی بیمه سرمد تاثیر زیادی داشته باشد.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد درباره سامانه بازدید آنلاین خودرو نیز که یکی از خدمات جدید بیمه سرمد برای بیمه‌گذاران است، گفت: این سامانه هم نیاز مراجعه حضوری بیمه‌گذار را برای بازدید خودرو از بین می‌برد و همه روند کار صدور بیمه‌نامه را آنلاین و برخط می‌کند و وقت و هزینه بیمه‌گذار را کاهش می‌دهد و هزینه کارشناسی شرکت را نیز کم می‌کند.

وی به بحث تقلبات این بخش نیز اشاره کرد و گفت: این نرم‌افزار باعث می‌شود بتوانیم تخلفات را بهتر و سریع‌تر شناسایی کنیم و میزان تقلب‌ها را نیز کاهش می‌دهد و همه این‌ها در کنار هم باعث سرعت عمل بیشتر در صدور بیمه‌نامه نیز می‌شود. این سامانه مزیت‌های زیادی نسبت به موارد مشابه دارد و لوکیشن بیمه‌گذار را هم ثبت می‌کند و از تخلفاتی که در موارد مشابه وجود دارد جلوگیری می‌کند.

در حاشیه این مراسم، جلسه شورای مدیران بیمه سرمد نیز در یک فضای صمیمی و همدلانه برگزار شد. در این جلسه، دکتر کاتب با اشاره به اینکه از طرف هیات مدیره ماموریت دارد تا مسائلی را درباره اتفاقات اخیر بیان کند، این اطمینان را به سرمدی‌ها داد که شرکت با قدرت به کار تخصصی و بیمه‌گری خود ادامه می‌دهد و همین مراسم رونمایی و محصولات و خدمات جدیدی که به‌زودی به ویترین سرمد اضافه خواهد شد، بهترین سند و گواه برای این موضوع است.

وی در پایان به برگزاری قریب‌الوقوع مجمع سالیانه صاحبان سرمد نیز اشاره کرد و گفت: ان‌شاءالله با برگزاری مجمع و شفاف شدن عملکرد شرکت، حاشیه‌ها و بی‌اخلاقی‌ها به پایان می‌رسد و بیمه سرمد مثل گذشته در مسیر موفقیت گام برمی‌دارد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید