۱۷۰۰ میلیارد تومان مطالبات سال ۹۹ موسسات درمانی باقی ماند

0

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت، از پرداخت ۱۶۳۰ میلیارد تومان از تعهدات سال جاری به مراکز ارایه دهنده خدمت خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از ایرنا از سازمان بیمه سلامت ایران، حسین رنجبران با اشاره به آخرین وضعیت پرداختی ها به موسسات درمانی گفت: برای دانشگاه هایی که به صورت الکترونیکی عمل می کنند، مطالبات ۱۱ دانشگاه پیش رو در نسخه الکترونیک تا پایان سال تسویه شده است؛ البته  پرداخت برای ۲۶ دانشگاه که اقدام شان در حد متوسط درنسخه الکترونیک بود نیز یک ماه جلوترازبقیه دانشگاه ها انجام شد که مبلغ ریالی این دو مجموعه ۵۱۲ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه طبق تاکیدات مدیرعامل سازمان، تامین هزینه های بالاسری افراد در بحث آموزش نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیکی درقالب پارت اول به ادارات کل استانی پرداخت شد..

رنجبران با قدردانی از همکاری مدیران دراستان ها در ارائه خدمات مناسب، تصریح کرد: از مطالبات سال ۹۹، ۱۷۰۰ میلیارد تومان باقی مانده است، البته مطالبات بخش خصوصی تسویه شده و برای سال جاری نیز ۱۶۳۰ میلیارد تومان از تعهدات پرداخت شده و به لحاظ زمانی پرداختی ها تا فروردین سال جاری است که نشان از برقراری انضباط مالی دارد، با عنایت به این که درسال جاری هنوز از تنخواه هم استفاده نشده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید