یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای توسعه فضا‌های بیمه سلامت اختصاص یافت

0

رئیس منابع فیزیکی سازمان بیمه سلامت کشور از اختصاص یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه فضا‌های بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از باشگه خبرنگاران جوان،  فرجامی رئیس منابع فیزیکی سازمان بیمه سلامت کشور در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان میانه گفت: در طی ۶ سال اخیر ۳۵ هزار متر مربع ساختمان بیمه سلامت در سطح کشور احداث شده و به بهره برداری رسیده است و احداث ۳۵ هزار مترمربع نیز جزو برنامه‌های آتی سازمان بیمه سلامت است.

او با بیان اینکه دغدغه ما کاهش هزینه بیماران است اضافه کرد: پرونده الکترونیک سلامت و کاهش پرداخت از جیب مردم از جمله برنامه‌ها و اموری است که در حال پیگیری هستیم و در سال‌های آتی شاهد اقدامات چشمگیری در این زمینه‌ها خواهیم بود.

فرجامی ادامه داد: در سال ۹۴ سرانه فیزیکی بیمه سلامت در سطح کشور ۲۰ درصد بود و هم اکنون به ۵۶ درصد رسیده است و در سطح استان آذربایجان شرقی این سرانه به ۷۲ درصد می‌رسد و طی ماه‌های آتی ساختمان‌های بیمه سلامت در شهرستان‌های بناب؛ مرند و ورزقان تکمیل و افتتاح می‌شود.

اسماعیلی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه تصریح کرد: ارائه برنامه‌هایی برای بهره مندی بیشتر از خدمات سلامت و رضایتمندی هرچه بیشتر مردم از سیستم بهداشت و درمان لازم است.

ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان میانه به مساحت ۳۲۸ متر مربع اهدایی از سوی اداره کل راه و شهرسازی با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال در دو طبقه اداری و پانسیون به بهره برداری رسید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید