صنایع به دلیل عدم حق انتخاب خود را با بیمه‌نامه‌های موجود تطبیق می‌دهند/ بیمه اجباری صنایع را جذب نمی‌کند

0

“مهدی معصومی اصفهانی” گفت: بزرگترین مشکل صنایع با صنعت بیمه این است که درایران یکسری بیمه نامه های از قبل تعریف شده وجود دارد درحالیکه صنعت بیمه دردنیا بسیار قابل انعطاف تر است.

وی، با بیان اینکه درکشورهای دیگر برای افراد بیمه نامه های خاص با توجه به نیازهای آنها تعریف می شود، افزود: علاوه بر بیمه نامه هایی که وجود دارد بیمه نامه هایی هم با توجه به امکانات هرشرکت مختص آنها  طراحی واز صفر تا صد را تحت پوشش قرارمی دهند.

مدیرعامل شرکت تلاونگ،تصریح کرد:چنین بیمه نامه هایی درایران وجود ندارد،بنابراین صنایع حق انتخابی نخواهند داشت و باید خود را با بیمه نامه های موجود تطبیق دهند.

معصومی اصفهانی،خاطرنشان کردکه به عنوان یک تولید کننده اگر بخواهد مجموعه خود را جدا از بیمه محصولات کشاورزی بیمه کند نمی تواند زیرا شرکت بیمه خصوصی چنین بیمه نامه ای را ندارد.

بیمه اجباری صنایع مختلف را جذب نمی‌کند

وی، تاکید کردکه اگر بیمه نامه خاص هر شرکتی طراحی شود طبیعتا همه از آن استفاده می کنند زیرا وقتی که بیمه نامه از پیش تعریف شده ای خریداری می شود مجموعه می تواند از 30 درصد آن استفاده کند درحالیکه پول 100 درصد آن را پرداخته است.

عضوهیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران، با بیان اینکه همه معنای بیمه را درک می کنند،گفت: با طراحی بیمه نامه های خاص هر مجموعه هرچقدر که حق بیمه بالایی داشته باشند به دلیل اینکه تمامی فعالیت آن مجموعه را به صورت منطقی تحت پوشش بیمه قرار می دهد حتما مورد استقبال صنایع قرار خواهد گرفت.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید