تذکر نماینده اصفهان به شریعتمداری درباره متناسب‌سازی مبلغ بیمه تأمین اجتماعی رانندگان

0

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نماینده اصفهان به شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره ضرورت توجه بیشتر به متناسب‌سازی مبلغ بیمه تأمین اجتماعی رانندگان را قرائت کرد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛روح اله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 6 تیر ) قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

– تذکر محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مشهد و کلات به وزیر امور خارجه در مورد لزوم موضع‌گیری و اقدام به موقع به حملات انجام شده به شیعیان و کودکان مظلوم افغان
– تذکر عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: ضرورت رسیگی به حادثه دلخراش تیراندازی به کودک 6 ساله و مادر او در ایرانشهر
– تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزرای آموزش و پرورش و کار، تعاون و رفاه اجتماعی: ضرورت توجه بیشتر به مجلس دانش‌آموزی و برگزاری جلسات به صورت مستمر و منظم و ضرورت متناسب‌سازی مبلغ بیمه تأمین اجتماعی رانندگان. همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش: تسریع در برگزاری جلس هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان.
– تذکر حسن نوروزی نماینده رباط کریم و بهارستان به همراه 23 نفر از نمایندگان به وزیر صمت: چرا از طرح کولر آبی بدون موتور و بی‌نیاز از برق شهری حمایت نمی‌شود.
– تذکر عباس جهانگیرزاده نماینده پارس آباد و بیله سوار به همراه 48 نفر از نمایندگان به وزیر امور خارجه و نیرو: ضرورت انجام دیپلماسی فعال در خصوص تأسیس سد کاراکورت بر روی رودخانه ارس.
– تذکر سمیه محمودی نماینده شهرضا و دهاقان به وزیر بهداشت، درمان: چرا با گذشت یک سال از ورود دستگاه MRI به شهرستان شهرضا اما هنوز دستگاه راه‌اندازی نشدهاست.
– تذکر علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجدسلیمان و لالی و هفتگل و اندیکا به همراه 30 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: تجهیز پایگاه‌های اطفای حریق جهت انجام اقدامات پیشگیرانه در رابطه با  حریق‌های گسترده در مناطق طبیعی به ویژه خوزستان.
– تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به رئیس جمهور، وزرای جهاد کشاورزی، اقتصاد، صمت، نیرو، راه و شهرسازی و کشور: لزوم بازنگری و واگذاری اراضی منابع ملی روستای حوزه انتخابیه تحت عنوان طرح‌های گردشگری به افراد غیربومی. ضرورت تسریع در برگزاری جلسات هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان، لزوم تسریع در روند تجهیز اراضی پایاب سیستم‌های آبیاری تحت فشار در شهرستان‌‌های دهگلان و قروه. ضرورت واگذاری تبلت و گوشی‌های هوشمند در انبارها به دانش‌آموزان نیازمند در حال تحصیل به قیمت مناسب. ضرورت تسریع در راه‌اندازی مجدد شرکت فولاد زاگرس کردستان در شهرستان قروه. لزوم مدیریت دقیق شرایط خشکسالی حاکم در کشور در خصوص تأمین آب شرب و بهداشتی و برقابی مورد نیاز و ضرورت جبران خسارات سنگین وارد شده به کشاورزان و دامداران. برنامه‌ریزی دقیق برای تأمین و ذخیره‌سازی بذور زارعان در سال آتی کشور.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید