ضریب نفوذ ۷ درصد برای صنعت بیمه رویایی نیست/ صنعت بیمه در بیمه نامه‌های عدم التفع کارخاصی انجام نداده

0

دبیرکارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران، با بیان اینکه تمامی شرکت‌های بیمه‌ای روی سهم موجود بازار با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: صنعت بیمه در بیمه نامه‌های فردی که مبتنی بر فرد باشند همانند بیمه عمر و سرمایه گذاری متناسب با شرایط بیمه گذار غافل مانده و بر روی چند طرح بیمه‌ای که همانند هم هستند کار می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛”بهمن سوری” گفت: ضریب نفوذ 2.5 خود نشان دهنده این است که صنعت بیمه از ظرفیت های بیمه ای موجود در کشور غافل مانده، درصورتیکه براساس برنامه ششم توسعه باید به ضریب نفوذ 7 برسد که عدد خیلی رویایی نیست.

وی،افزود: تمامی شرکت های بیمه ای روی سهم موجود بازار با یکدیگر رقابت می کنند و به حجم کیک معاملات و معادلات بیمه ای در طول سال اضافه نمی شود.

بیمه نامه‌های موجود در بازار بیمه تفاوت معناداری با هم ندارند

سوری با بیان اینکه بیمه نامه های موجود در بازار بیمه  تفاوت معناداری با هم ندارند، افزود: در کشورهای دیگر  بیمه نامه های فردی دقیقا برای هرفردی متناسب با شرایط زندگی و نیازهای وی ، طراحی می شود .

وی،خاطرنشان کردکه  صنعت بیمه در بیمه نامه های پارامتریک بسیار عقب است و ریسک ها به صورت کلی بررسی می شود درصورتیکه از طریق این بیمه نامه ها می توان  به اندازه مصرف بیمه گذار حق بیمه تعیین کرد.

دبیرکارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران، اضافه کردکه  از بیمه نامه های هوشمند نیزبسیار دور هستیم و شرکت های بیمه ای  باید در بیمه گری ، هوشمند سازی را سرلوحه  کار خود قرارداده و در آن راستا حرکت کنند.

دبیرکارگروه شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه گران ایران، با بیان اینکه در زمینه بیمه نامه های عدم التفع کارخاصی انجام نشده، افزود: اگر کسب و کار شخصی که شغل آزاد دارد به هر دلیلی برای مدت محدودی متوقف شود و از کار باز بماند پوشش بیمه ای جامعی  وجود ندارد که آسیب هایی که به وی رسیده را جبران کند.

سوری،معتقد است که صنعت بیمه شبکه فروش بسیار قوی دارد وایراد در عرضه نیست و درتولید است و شرکت های بیمه ای باید محصولات به روز، جامع و مبتنی برنیاز مشتری را طراحی کرده و درمرحله بعدی شبکه فروش این محصولات را بفروشد.

وی،تصریح کرد: اینکه صنعت بیمه محصول جدیدی ندارد و نفروخته است از ایرادات شبکه فروش نیست و شبکه فروش می تواند محصولات مبتنی برنیاز مشتری را خیلی راحت تر از محصولاتی که درحال حاضر می فروشد به فروش برساند.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید