بیمه نامه عمرو آتش سوزی نفوذ چندانی درجامعه ندارد/ ورود شرکت‌های بیمه‌ای به بازار سرمایه خوب بود

0

مدیرعامل تامین سرمایه کاردان، بابیان اینکه بیشتر شرکت‌های بیمه‌ای درسال گذشته ورود خوبی به بازار سهام داشتند، افزود: بعضی ازشرکت‌ها تقریبا نصف منابعی که وارد بازارشده بود را با منفعتی خوب خارج کردند و مقداری ازاین وجه نقد درصندوق‌های با درآمد ثابت و سپرده‌های بانکی با ماندگاری یکساله سرمایه گذاری می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛”احسان مرادی” گفت: اینکه بورس در سال گذشته رشدی قابل توجه داشته واقعیتی غیرقابل انکاراست و بیشتر شرکت های بیمه ای در سال گذشته ورود خوبی به بازار سهام داشتند.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه کاردان، خاطرنشان کرد که برآیند مجموع اتفاقاتی که دراین یکسال افتاده برآیند مثبتی است و میانگین سود صنعت بیمه را افزایش داده که این منابع در صندوق ها و سپرده های بانکی سرمایه گذاری شده و اثر مثبتی در صورت سود و زیان شرکت ها خواهد داشت.

مرادی، با اشاره به ابهاماتی که درحال حاضر در بازار سرمایه وجود دارد،گفت:همین ابهاماتی که وجود دارد باعث می شود که خریداران مقداری تامل کنند تا شرایط شفاف ترشود.

وی،معتقد است که تاپایان شش ماهه اول سال این سمت و سوها اصلاح می شود و بازار یک روند منطقی مثبت پیدا می کند و از شهریور به بعد شاهد یک بازدهی 30 درصدی در بازار رخ خواهد داد.

عملیات بیمه گری بازدهی خوبی ندارد

مرادی، با بیان اینکه صنعت بیمه هنوز جای کار بسیاری دارد، اظهارکرد: شرکت های بیمه ای می توانند در خدمات بیمه ای سرمایه گذاری کنند و به وسیله اپلیکیشن های بیمه ای دسترسی خدمات بیمه ای را برای آحاد جامعه تسهیل کنند.

وی،اذعان داشت که بیمه نامه های عمر و آتش سوزی و بسیاری از رشته های دیگر هنوز نفوذ چندانی درجامعه ندارند وشرکت های بیمه ای با تسهیل درسترسی افراد به خدمات می توانند در کسب و کار اصلی خود سرمایه گذاری کنند.

مدیرعامل تامین سرمایه کاردان، با بیان اینکه کسب و کار بیمه ای به صورت متوسط بازدهی خوبی ندارد، افزود: نرخ های بیمه گری در برخی از رشته ها باید اصلاح شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید