دو واریزی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی در خرداد

0

گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده است نشان می‌دهد در آخرین هفته از خرداد ماه دو واریزی حقوق و یارانه باری بازنشستگان انجام خواهد شد.

دو واریزی جدید برای بازنشستگان تامین اجتماعی در خرداد

به گزارش «نبض‌بیمه»؛طبق گزارش‌های اخیر در یک سال و نیم اخیر ماه جاری باید دو یارانه واریز شود که اولین آن‌ها نیز در روز دهم خرداد پرداخت شده است و دومین آن نیز باید در نیمه دوم ماه جاری انجام شود.

این در حالی است که یارانه نقدی از دی ماه سال ۹۸ به صورت مرتب در روز بیستم هر ماه واریز شده، به احتمال زیاد این زمان‌بندی در خرداد نیز عملی شود، یارانه‌بگیران این یارانه را در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه هفته جاری یعنی ۲۰ خرداد دریافت خواهند کرد.
مبلغ این یارانه نیز در مدت زمان بیش از ۱۲ سال اخیر به صورت ثابت همان ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به ازای هر نفر است. علاوه بر آن نیز همه‌ اعضای خانواده مشمول دریافت این یارانه می‌شود. حتی اگر نوزادی به خانواده اضافه شود به صورت خودکار وارد لیست یارانه‌بگیران می‌شود.
سازمان تامین اجتماعی معمولا واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران خود را از روز بیستم هر ماه آغاز می‌کند.
این در حالی است که مدتی قبل دهقان‌کیا در پاسخ به این پرسش که آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان سایر سطوح در اردیبهشت‌ماه واریز خواهد شد یا خیر گفت: «با توجه به تغییراتی که در احکام بازنشستگان سایر سطوح سازمان تامین اجتماعی به وجود آمده است و آن‌ها طلبی را درباره حقوق فروردین‌ماه خود از سازمان تأمین اجتماعی دارند طبق هماهنگی و اعلام سازمان ما به التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان در زمان دیگری واریز خواهد شد.»
رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران اعلام کرد: «طبق این موارد بازنشستگان تامین اجتماعی در سایر سطوح اردیبهشت ماه خود را دریافت خواهند کرد و پس از دریافت این حقوق به صورت جداگانه ما به التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه خود را دریافت خواهند کرد.»
او درباره زمان پرداخت ما به التفاوت حقوق فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح اعلام کرد: «پیش بینی می‌شود تا پایان ماه و یا اوایل خردادماه ما به التفاوت این دسته از بازنشستگان نیز پرداخت شود.»
دهقان‌کیا در پایان ضمن اشاره به صدور فیش‌های حقوقی بازنشستگان گفت: «طبق به اعلام سازمان تأمین اجتماعی‌، فیش‌های حقوقی بازنشستگان در سال 1400 نیز صادر شده است.»

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید