یکپارچه‌سازی خدمات بیمه در صنعت آب و برق

0
تجمیع و یکپارچه‌سازی «بیمه» در صنعت آب و برق توسط شرکت مادرتخصصی ساتکاب به نمایندگی از وزارت نیرو انجام می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛حسین نوری، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی ساتکاب با اعلام این خبر گفت: به‌منظور مدیریت بهینه بیمه‌ها، یکپارچه‌سازی و مدیریت مؤثر و دریافت خدمات بهتر مطابق با اهداف وزارت نیرو، در سال گذشته مدیریت و تجمیع بیمه‌ها به ساتکاب واگذار شد که در امر درمان در سال گذشته پس از چند سال، خدمات بیمه‌ای به همکاران افزایش یافت، از جمله: دندانپزشکی از خانواده‌ای ۲ میلیون تومان به نفری ۳ میلیون تومان که در وزارت نیرو عملا هر خانواده از ۲ میلیون به ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، عینک از ۲۵۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان و همچنین لنز تماسی از ۳۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان به ۵۴۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با اجرای این طرح، توانستیم خدمات مختلف را ۲ تا ۵ برابر افزایش داده و همچنین علی‌رغم رشد تورم و رشد تعرفه‌های درمانی، توانستیم حق بیمه کارکنانِ خانواده صنعت آب و برق را کاهش دهیم و یکی از ویژگی‌های اقدامات سال گذشته این بود که برای نخستین بار برای بازنشستگان، جبران هزینه‌های دندانپزشکی، عینک طبی و لنز تماسی برقرار شد.
وی خاطرنشان کرد: با اجرای عملیات تجمیع بیمه‌ها در سال جاری به دنبال آن هستیم، امنیت و خدمات صنعت آب و برق را از لحاظ کیفی ارتقا دهیم. بدین منظور با فراخوان صورت گرفته امید داریم بهترین بیمه گر برای صنعت آب و برق را انتخاب کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید