شاخص بورس تهران سبزپوش راهی تعطیلات شد

0

اختصاصی نبض بیمه، شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز با رشد بیش از 4174 واحدی در حالی رقم یک میلیون و 109 هزار و 628 واحدی را نمایش  داد که ارزش معاملات از 30258 میلیارد ریال فراتر رفت.

در معاملات صنعت بیمه نیز چهار نماد بیمه آسیا، پاسارگاد، البرز، پارسیان و اتکای سبزپوش بودند و سایر نمادهای گروه بیمه قرمزپوش معامله شدند و حال آنکه ارزش معاملات این صنعت اندکی از 75 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از داد و ستد بیش از 25.972 میلیون سهم طی 2300 نوبت معاملاتی بود.

رفت و آمدها

نماد معاملاتی شركت كارخانجات كاشی و سرامیك سعدی(كسعدی)جهت برگزاری مجمع عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی و كارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان(قثابت)جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، پارس‌ مینو (غپینو1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، گروه‌ صنعتی‌ ملی‌ (هلدینگ‌ (وملی1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند.

نماد معاملاتی شركت های دارویی رازك(درازك)، البرز دارو(دالبر) و گروه مدیریت سرمایه گذاری امید(وامید) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و داروسازی اسوه(داسوه) پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و عمومی فوق العاده،پتروشیمی غدیر(شغدیر) با توجه به لغو مجمع عمومی عادی سالیانه، ایران دارو(دیرانح) با توجه به اعلام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام، بیمه آسیا(آسیا)،گروه مپنا(رمپنا)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شركت سرمایه‌ گذاری‌ صنعت‌ بیمه‌ (وبیمه1) ایران‌ مرینوس‌ (نمرینو1) نماد معاملاتی شركت های لامیران(فلامی)،لیزینگ صنعت و معدن(ولصنم)،فرآورده های نسوز پارس(كفپارس)،ایران دارو(دیران)با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، با وقفه همراه شدند.

نماد معاملاتی شركت تولید فیبر ایران(چفیبر)با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت حراج شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید