تأمین اجتماعی به وعده‌های خود درباره بیمه تاکسیرانان عمل نمی‌کند

0

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به نصب برچسب کرایه تاکسی در همه تاکسی‌های پایتخت گفت: مسافران تخلفات مربوط به دریافت نرخ اضافه کرایه را از طریق تماس با شماره ۱۸۸۸ به ما اطلاع دهند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از فارس، محمد روشنی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران، درباره موضوع تخلف برخی از رانندگان تاکسی به علت دریافت کرایه اضافه از مسافران اظهار داشت: تخلفات دریافت کرایه اضافه در میان رانندگان تاکسی بسیار اندک است ولی با این وجود ساز و کارهای لازم جهت پیشگیری از این مسأله پیش‌بینی شده است.

وی افزود: برچسب کرایه تاکسی از زمانی که نرخ‌ها تغییر کرد در بین همه تاکسیرانان توزیع و این برچسب‌ها بر روی تاکسی‌ها نصب شده است بنابراین رانندگان ملزم به رعایت این مسأله هستند و باید کرایه‌ها را بر اساس برچسب‌های نصب شده دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: مسافران در صورت مواجه با این تخلف تاکسیرانان می‌توانند با شماره 1888 تماس بگیرند ما تخلف تاکسیران را پیگیری و حتی متخلفان را احضار و با آنها برخورد می‌کنیم.

روشنی درباره سرانجام بیمه تاکسیرانان گفت:‌جلسات متعدد با آقای نیکزاد نایب رئیس مجلس و سازمان تأمین اجتماعی برگزار شده ولی متأسفانه تأمین اجتماعی به وعده‌های خود عمل نمی‌کند.

وی گفت: مسؤولان مربوطه در جلسات برگزار شده وعده و قول می‌دهند که مشکل را برطرف کنند ولی پس از پایان جلسه قضیه را به طور کلی فراموش می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 10 هزار راننده تاکسی پایتخت تحت پوشش بیمه نیستند و ما پیگیری‌های لازم را جهت تحقق این مسأله انجام داده‌ایم و امیدواریم مشکل به زودی برطرف شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید