طرح شناسنامه دار کردن و بیمه ماشین آلات کشاورزی در دست اجرا است

0

مسئول واحد مکانیزاسیون جهادکشاورزی مهاباد گفت: در اجرای شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور در این شهرستان پلاک دار شدند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان خسرو حسن پور مسئول واحد مکانیزاسیون جهادکشاورزی مهاباد با اشاره به اینکه ارائه خدمات و تردد ادوات منوط به شماره‌گذاری است، اظهار کرد: ۴ هزار دستگاه تراکتور در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ تراکتور پلاک دار شدند و مابقی در طول سال پلاک گذاری می‌شوند.

حسن پور افزود: طرح شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی بویژه تراکتور‌ها با هدف تردد، انتظامی، بیمه و سوخت و برنامه ریزی در زمینه کاشت بهینه در دست اجرا است.

او اضافه کرد: تخصیص و تحویل کامل سوخت به تراکتور‌ها و کمباین‌ها در این شهرستان مشروط به داشتن پلاک انتظامی است و تنها از طریق کارت سوخت توزیع می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه هزار و ۵۰۰ تراکتور طی امسال پلاک دار می‌شوند، تاکید کرد: کاهش هزینه‌های تولید و افزایش عملکرد در سطح از مهمترین فواید نوسازی ماشین آلات بخش کشاورزی است.

مسئول واحد مکانیزاسیون جهادکشاورزی مهاباد خاطرنشان کرد: پنج مرکز خدمات ادوات کشاورزی با پنج نفر کارشناس فنی هم‌اکنون در ۲ بخش مرکزی و خلیفان فعال است که بر نحوه عملکرد این دستگاه‌ها نظارت می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید