برای واکسیناسیون رانندگان تاکسی دست روی دست نگذارید

0

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به افزایش تعداد فوتی‌های کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: طرح دوفوریتی تهیه واکسن برای رانندگان حمل و نقل عمومی به صحن شورا بیاید.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛محمد علیخانی در جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران با اشاره به طرحی که توسط شورا برای تأمین واکسن برخی از کارکنان در اولویت شهرداری تهران تهیه شده بود، اظهار کرد: این طرح به صحن شورا نیامده است در حالی که وضعیتشیوع کرونا بین رانندگان حمل و نقل به ویژه رانندگان تاکسی ناگوار است و حدود ۲۰۰ راننده تاکسی بر اثر کرونا فوت کرده‌اند.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران در خصوص ایمن‌سازی رانندگان تاکسی اقدامی نکرده یا در توانش نیست بنابراین درخواست می‌شود طرح شورا در خصوص ناوگان حمل و نقل به ویژه رانندگان تاکسی در صحن شورای شهر بررسی شود.

علیخانی تاکید کرد: شهرداری تهران اگر می‌تواند از طریق وزارت بهداشت پیگیری کرده و مسئله واکسیناسیون پرسنل خود را حل کند در غیر این صورت در شورا دست روی دست نگذاریم تا هر روز ببینیم تعداد فوتی‌ها به ویژه در بین کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی بیشتر می‌شود. درخواست می‌کنم این طرح مجدداً در دستور صحن قرار گرفته و رسیدگی شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید