باندهای خلافکار انگلیسی با تصادفات ساختگی به جان شرکت‌های بیمه‌ای افتادند

0

“تصادف برای خسارت”، روشی است که باند‌های خلافکار در انگلیس، به منظور دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه، به صورت عمدی ایجاد می‌کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛”انجمن تقلب بیمه ای” (Insurance Fraud Bureau) در انگلیس اعلام کرد در ۱۵ ماه گذشته، ۱۷۰ هزار درخواست خسارت به علت تصادفات خودرویی، به باند‌های تبهکاری مربوط می‌شود که کارشان، تصادف برای دریافت خسارت از بیمه است.

“انجمن تقلب بیمه ای” اعلام کرد مناطقی در شهر بیرمنگهام در انگلیس، به مراکز این گونه تصادفات ساختگی مبدل شده اند. شرکت‌های بیمه اعلام کرده اند هرگونه خسارت ساختگی، موجب افزایش حق بیمه همه مالکان خودرو‌ها می‌شود.
“انجمن تقلب بیمه ای” اعلام کرده است از اکتبر ۲۰۱۹ تا پایان سال ۲۰۲۰ میلادی، ۲.۷ میلیون درخواست خسارت به شرکت‌های بیمه ارائه شد که حدود ۱۷۰ هزار مورد از آن ها، به باند‌های تبهکاری مربوط است که کارشان، تصادفات ساختگی برای دریافت خسارت است.
“انجمن تقلب بیمه ای” اعلام کرده است علاوه بر مناطقی در شهر بیرمنگام، شهر برادفورد نیز از شهر‌هایی است که باند‌های خلافکار، برای دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه، تصادفات ساختگی جاده‌ای اجرا می‌کنند.
این انجمن اعلام کرده است شماری از باندها، مسوول هزاران تصادف ساختگی در انگلیس به شمار می‌روند و بسیاری از مالکان بیگناه خودروها، در دام اعضای این باند‌های خلافکار می‌افتند.
به گفته جیمز دالتون (James Dalton)، دبیرکل سیاست‌های بیمه‌ای در انجمن شرکت‌های بیمه بریتانیا (Association of British Insurers)، این باند‌ها با اقداماتی که جان مردم را به خطر می‌اندازند، میلیون‌ها پوند به جیب می‌زنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید