اعتماد دوباره خانواده بزرگ کمیته امداد به بیمه سرمد

0

قرارداد خدمات بیمه‌ای میان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیمه سرمد برای دومین سال تمدید شد.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد؛ در جلسه‌ای با حضور دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره این شرکت و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) قرارداد خدمات بیمه‌ای میان این دو مجموعه امضا شد. با امضای این قرارداد، خانواده بزرگ کمیته امداد، برای دومین سال تحت پوشش بیمه سرمد قرار گرفت.

دکتر مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره، ضمن ابراز خرسندی از حسن اعتماد مرتضی بختیاری و مدیران کمیته امداد به مجموعه سرمد گفت: خانواده بزرگ کمیته امداد در خط مقدم کمک به محرومان و مستضعفان جامعه است که از اهداف بزرگ و متعالی انقلاب اسلامی بوده است. بسیار خرسندم که شرایط فراهم شد تا مجموعه بیمه سرمد، در مسیر خدمت‌رسانی به این مجموعه قرار گیرد و سهمی در کمک به قشر محروم کشور داشته باشد.

وی افزود: خدمت به کمیته امداد و مستضعفان باعث برکت کار بیمه سرمد خواهد بود. بدون شک حمایت از نیازمندان و کمک به بهبود فضای کسب و کار و اشتغال و توسعه خدمات بیمه درمان آنها، افتخاری بزرگ برای ما است.

در این جلسه، هم‌چنین با توجه به شرایط سخت کرونایی و لزوم حمایت هرچه بیشتر از نیازمندان، کمک 5 میلیارد ریالی بیمه سرمد به کمیته امداد برای نیازمندان اهدا شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید