اردبیل؛ پیشرو در صدور نسخه الکترونیکی

0

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل: این استان در زمینه صدور نسخه الکترونیکی رتبه برتر کشور را دارد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛قادر برجی با بیان اینکه بیمه تامین اجتماعی در استان اردبیل پوشش 50 درصدی دارد افزود: این استان در زمینه صدور نسخه الکترونیکی از استان پیشرو و رتبه برتر در کشور است و صدور دفترچه کاغذی به مانند دیگر استان های کشور از اسفند ماه سال 99 در کارگزاری ها و شعب تامین اجتماعی استان متوقف شده است.

وی اظهار کرد: استفاده بیمه شدگان سازمان در این استان از فناوری های نوین از پنج سال گذشته در مراکز درمانی ملکی سازمان و از دو سال گذشته در مراکز درمانی دانشگاهی و سایر مراکز دولتی شروع شده تا به تدریج زیرساخت های این طرح فراهم شود و هم اکنون مراکز درمانی و مطب های خصوصی استان همه مجهز به نسخه نویسی الکترونیک هستند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به مزایای این طرح عنوان کرد: ثبت پرونده بیمار از مزایای این طرح است چرا که تمامی خدمات تشخیصی و درمانی تجویز شده از سوی پزشک معالج بصورت نسخه الکترونیک با توجه به کد ملی بیمار در پرونده سلامت بیمه شده سازمان ثبت شده و این اطلاعات به عنوان شناسنامه بیمار قابل دسترسی برای پزشک معالج است که در روند رسیدگی به درمان بیمار بسیار با اهمیت است.

وی افزود: با اجرای این طرح بیمه شدگان می توانند با استفاده ازسایت سازمان به آدرس es.tamin.ir  و یا با کد دستوری#1420*4*  (بدون استفاده از اینترنت ) از وضعیت اعتبار دفترچه درمانی خود مطلع شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید