تداوم قرمزپوشی شاخص کل بورس تهران

0

نبض بیمه،در حالی که شاخص بورس تهران همچنالن قرمزپوش است و حتی خبر تزریق نقدینگی نیز نتوانسته از ریرش قیمت ها جلوگیری کند، در صنعت بیمه تنها معاملات بیمه پاسارگاد مثبت دنبال می شود و سایر نمادهای این گروه قرمزپوش هستند.

شاخص کل بورس تهران در نیمه نخست معاملات امروز با کاهش بیش از 8277 واحدی در حالی به ارتفاع یک میلیون و 235 هزار و 81 واحدی عقب نشینی کرد، که شاخص هم وزن با کاهش 858 واحدی رقم 433 هزار و 592 واحدی را نشان می دهد.

ارزش معاملات تا بدین لحظه 10463میلیارد ریال در بورس تهران و 54792 میلیاردریال در فرابورس بوده، مجموع حچم معاملات بیش از یک میلیارد و 201میلیون و 862 هزار سهم و برگه بهادار بوده و تعداد معاملات نیز بیش از 150 هزار نوبت معاملاتی بوده است.

نمادهای فولاد، فملی، شستا،شیران،کچاد،شپنا و وبملت بیشترین تاثیر کاهنده را بر شاخص ثبت کرده اند و در مقابل نماد فارس، وپاسار، ساراب بیشترین تاثیر مثبت را داشته اند.

7 نماد با بیشترین تقاضا

سیتا، سپاس،اپال،کمند،افران، سپاس و تاصیکوح

7 نماد با بیشترین عرضه

برکت، شپنا،خساپا،فولاد، کاذر،سنیر، خزر

رفت و آمدها

نماد معاملاتی شركت های سرمایه گذاری توسعه ملی(وتوسم)، تاید واتر خاورمیانه(حتاید)، گروه صنایع سیمان كرمان(سكرما)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر(شوینده)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و نفت بهران(شبهرن)پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، سرمایه گذاری نیرو(ونیرو) با توجه به لغو آگهی مجمع عادی به طور فوق العاده، صنایع آذرآب(فاذر) با توجه به حدنصاب نرسیدن مجمع عمومی فوق العاده، بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شركت بهساز كاشانه تهران(ثبهساز)نفت‌ پارس‌ (شنفت1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، سیمان‌ كرمان‌ (سكرما1) سیمان‌ كرمان‌ (سكرما1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب،متوقف شدند.

نماد معاملاتی شركت های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران(شیران)، حمل و نقل بین المللی خلیج فارس(حفارس) با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مكانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.

نماد معاملاتی شركت های واسپاری ملت(ولملت)،كابل البرز(بالبر)،پارس سویچ(بسویچ)،نیرو ترانس(بنیرو)گروه صنایع پمپ سازی ایران(تپمپی)،سایپا آذین(خاذین)،ریخته گری تراكتورسازی ایران(ختراك)،فنر سازی خاور(خفنر) پشم شیشه ایران(كپشیر)،فرآورده های نسوز ایران(كفرا)، فروسلیس ایران(فروس)،شكر(قشكر)،شهد(قشهد) ،قند هكمتان(قهكمت)صنعتی پارس خزر(لخزر)،سرمایه گذاری صنعت بیمه(وبیمه) گلتاش(شگل)،لبنیات كالبر(غالبر)،شیر پاستوریزه پگاه خراسان(غشان)،صنعتی سپنتا(فپنتا) سیمان خاش(سخاش)،سیمان خزر(سخزر)،سیمان فارس نو(سفانو)،سیمان ایلام(سیلام)بیمه دانا(دانا)،داروسازی جابر بن حیان(دجابر)،صنعتی كیمیدارو(دكیمی)،آسان پرداخت پرشین(آپ)مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می باشند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید