پذيرش بيمه سرمد در بازار دوم فرابورس

0

نبض بيمه،رئيس هيات مديره شركت بيمه سرمد از موافقت هيات پذيرش فرابورس با درخواست پذیرش سهام اين شرکت بیمه اي در فرابورس ایران در جلسه مورخ 1400/01/24  خبر داد.

مجتبي كاتب در گفت و گو با نبض بيمه با اشاره به وضعيت مطلوب سود آوري اين شركت خاطر نشان كرد: بيمه سرمد بر اساس صورت مالي حسابرسي نشده منتشر شده در پايان 9 ماهه منتهي به 29 اسفند ، به ازاي هر سهم 998 ريال سود محقق كرده كه نسبت به دوره مشابه قبلي رشد 404 درصدي داشته است.

به گفته رئيس هيات مديره بيمه سرمد، رشد پرتفو اين شركت بيمه اي بيش از 71 درصد بوده و همچنين اين شركت سال گذشته دومين شركت در صنعت بيمه از نظر رشد پرتفو بوده و نسبت خسارت نيز ۴۲٪ بوده که از میانگین صنعت در سال 1399 بسيار پایين تر بوده است.

كاتب ادامه داد: درآمد حق بيمه اين شركت طي نه ماهه بيش از سي درصد رشد داشته و همچنين درآمد ناشي از سرمايه گذاري از محل ذخاير فني با رشد 612 درصدي مواجه شده و سود عملياتي اين شركت با رشد 673 درصدي بيش از 2032 ميليارد ريال بوده است.

وي در ادامه گفت و گو با نبض بيمه افزود: هيات مديره شركت27 اسفند ماه سال سال گذشته با افزایش سرمایه از مبلغ 2,500 ميليارد ریال به مبلغ  5,000 ميليارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی موافقت كرده و اين افزايش سرمايه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانوني ارسال شده است.

كاتب در پايان هدف از اين افزايش سرمايه را حفظ و افزايش نسبت توانگري شرکت و افزايش سهم نگهداري در جذب پرتفوهاي جديد و ثروت سازي براي سهامداران شرکت و شروع فعاليت قبولي اتکايي عنوان كرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید