۱۲۰ ثانیه زمان برای خرید بیمه توقف کسب و کار ناشی از کرونا

0

تمام مشاغل دارای پروانه کسب، می‌توانند در حداکثر ۱۲۰ ثانیه، بیمه توقف کسب و کار ناشی از کرونا را تهیه کرده و بابت تعطیلی فعالیت خود از بیمه تعاون خسارت دریافت کنند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  با توجه به ضرورت حمایت از مشاغل و در راستای تحقق شعار سال، بیمه تعاون با حرکت در مسیر «پشتیبانی» و نیز «مانع زدایی» از فعالیت کسب و کار‌هایی که از سوی ستاد ملی کرونا تعطیل شده اند، اقدام به ارائه بیمه نامه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا کرده است.
در راستای مانع زدایی و تسهیل هرچه بیشتر خدمت رسانی بیمه تعاون به صاحبان مشاغل و نیز با هدف کاهش تردد‌های غیرضروری برای مبارزه با ویروس کرونا، متقاضیان می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن «آپ» و مراجعه به قسمت بیمه تعطیلی کسب و کار، در حداکثر ۱۲۰ ثانیه ثبت نام کرده و از خدمات این شرکت استفاده کنند.
بیمه توقف کسب و کار، ۲۸ رسته شغلی در پنج گروه شامل «مهندسین ناظر، دفاتر ازدواج و طلاق، خرازی، لوله کشی ساختمان، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال آتلیه و عکاسی، پارچه فروشی، خیاطی، اقامت‌سرا، آموزشگاه، فروش لوازم و مواد دخانی، گیم‌نت، اسباب‌بازی‌فروشی، خشکشویی، گل فروشی و محصولات کشاورزی، آرایشگاه، کافه و چایخانه، باشگاه ورزشی، قنادی، لوکس‌فروشی، پوشاک، فروشگاه قطعات یدکی، شرکت‌های خدماتی نظافتی، تالار‌های پذیرایی، رستوران، مصالح فروشی، هتل و صرافی» را تحت پوشش قرار می‌دهد.
شایان ذکر است که بیمه تعاون، به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای در قاره آسیا، پس از مطالعات بین المللی و اخذ مجوز‌های لازم از بیمه مرکزی، بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی و اپیدمی را ارائه کرده و صاحبان مشاغل با استفاده از پروانه کسب خود می‌توانند در صورت دستور تعطیلی کسب و کار از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، تا سقف ۶۰ روز از بیمه تعاون خسارت دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید