بازنشستگان سال ۹۹ از دو مرحله متناسب‌سازی حقوق محروم ماندند + تصویر فیش حقوقی

0
گروهی از بازنشستگان سال ۹۹ سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند که مبلغ متناسب‌سازی مرحله دوم، در احکام و فیش مستمری فروردین ماه آن‌ها اعمال نشده و در سال ۱۴۰۰، صرفا افزایش سالیانه مستمری به آن‌ها پرداخت می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛  گروهی از بازنشستگان سال ۹۹ سازمان تامین اجتماعی به خبرگزاری ایلنا، اعلام کردند که مبلغ متناسب‌سازی مرحله دوم، در احکام و فیش مستمری فروردین ماه آن‌ها اعمال نشده و در سال ۱۴۰۰، صرفا افزایش سالیانه مستمری به آن‌ها پرداخت می‌شود. بر این اساس بر روی یکی از این فیش‌ها، افزایش ۳۹ درصدی روی مستمری پیش از افزایش سال ۱۴۰۰ که ۲ میلیون و ۶۸۱ هزار و ۸۳۱ تومان محاسبه شده، قرار گرفته و مبلغ مستمری جدید منهای مزایای جانبی به ۳ میلیون ۷۲۷ هزار و ۷۵۴ تومان می‌رسد.

بازنشستگان سال ۹۹ از دو مرحله متناسب‌سازی حقوق محروم ماندند + تصویر فیش حقوقی

مستمری این بازنشسته سال ۹۹ با در نظر گرفتن ۱۵۰ هزار تومان کمک مسکن، ۹۵ هزار و ۹۹۶ تومان کمک هزینه اولاد، ۳۷۰ هزار و ۲۷۱ تومان کمک هزینه عائله‌مندی و ۲۰۰ هزار تومان کمک معیشت به ۴ میلیون و ۵۴۴ هزار تومان می‌رسد. در نتیجه هیچ افزایش ناشی از متناسب‌سازی بر روی آن اعمال نشده است. این در حالی است که بازنشستگان سال ۹۹، مشمول متناسب‌سازی مرداد تا ابتدای اسفند ۹۹ هم نشدند و انتظار داشتند که در متناسب‌سازی مرحله دوم حق آنها مورد چشم‌پوشی قرار نگیرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید