محدودیت‌های کرونایی در مرند اعمال می‌شود

0

تبریز-فرماندار ویژه مرند اعلام کرد: با توجه به تغییر وضعیت کرونایی در این شهرستان از رنگ زرد به نارنجی، محدودیت‌های ویژه شرایط کرونایی اعمال می‌شود.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ داود گرشاسبی روز یکشنبه در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرند با بیان اینکه ۱۴ ماه است با ویروس کرونا آشنا شدیم، اظهار کرد: در طول این مدت، تعامل عالمانه و عاقلانه با ویروس کرونا از طرف مردم و مسوولین، هزینه ها را کاهش داده ولی سهل انگاری و عادی انگاری عده ای شرایط را بدتر کرده است.

وی با اشاره به نارنجی شدن وضعیت کرونایی در شهرستان مرند اظهار داشت: در شرایط کنونی، باید با اعمال برخی محدودیت ها، از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرده و با تثبیت آن، به سمت بهبود وضعیت حرکت کنیم.

فرماندار ویژه مرند ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری هوشمند و پویا، زدن ماسک و عدم حضور در اجتماعات گفت: مردم باید موضوع را جدی گرفته و پروتکل‌های مربوط به شرایط نارنجی را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هر کس در مراسم عزاداری و عروسی شرکت نکند در واقع به بشریت خدمت کرده و موجب بهتر شدن اوضاع می شود.

گرشاسبی همچنین با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات گفت: همه ما باید در انتخابات حضور پرشور و مشارکت فراگیر در انتخابات داشته باشند تا حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مرند نیز با اشاره به افزایش ۲ برابری بیماران بستری شده کرونایی نسبت به اوایل عید امسال گفت: بر اساس تعداد بستری ها، وضعیت کرونایی شهرستان از روز گذشته به نارنجی تغییر یافته است.

صمد طاهری با بیان اینکه متاسفانه تاکنون تعداد ۵۲۲ نفر در شهرستان مرند بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته اند، افزود: از افرادی که به کرونای انگلیسی مبتلا شده بودند خوشبختانه مورد فوتی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: همه باید تلاش کنیم تا با رعایت شیوه نامه ها، اطلاع رسانی، آموزش و حذف مهمانی های غیرضروری، موج چهارم شیوع ویروس کرونا را نیز مهار کنیم.

ایرنا

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید