واکنش منفی شاخص بورس به شایعات برجامی

0

نبض بیمه،شاخص بورس تهران امروز در حالی با کاهش بیش از یازده هزار واحدی مواجه شد که اخبار متعددی د رخصوص مذاکرات برجامی به گوش می رسد.

ارزش معاملات امروز بورس تهران بیش از 3295.6 میلیارد تومان بود که ناشی از داد و ستد بیش از 1/801 میلیارد سهم و اوراق مالی طی291 هزار و 401 نوبت معاملاتی بود.

معاملات در صنعت مواد دارویی با 3777 میلیارد ریال بیشترین ارزش و حجم معاملاتی را ثبت کرد و پس از آن بیشترین گردش نقدینگی را در صنعت شیمیایی و فلزات اساسی شاهد بودیم.

نمادهای فولاد، فملی، شستا،فارس، کچاد، شپنا و پارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند و در مقابل نماد رانفور، حکشتی، سپ، فولاژ و فباهنر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کردند.

بیشترین عرضه و تقاضا

کمند، پارند، سپاس،تاصیکوح، صخود401،صنفت 312، صشستا311 با بیشترین صفوف تقاضا همراه بودند و در مقابل نمادهای شپنا، سنیر، وتجارت، خساپا،کاذر، خزر، کویر بیشترین صفوف عرضه وفروش را شاهد بودند.

نگاهی به معاملات صنعت بیمه

در صنعت بیمه،ارزش معاملات 149میلیارد ریال بود که ناشی از دست به دست شدن بیش از 51.127 میلیون برگه سهم این صنعت طی 2745 نوبت معاملاتی بود.

نماد تابلو ومعلم  نسبت به سایر نمادها وضعیت بهتری داشت و این نماد با رشد بیش از2.52 درصدی در قیمت پایانی مواجه شد،نماد بیمه دی، پاسارگاد و بیمه آسیا امروز افت بیش از یک درصدی را در قیمت پایانی تجربه کردند و در مجموع از 15 نماد بیمه ای تنها 3 نماد سبزپوش بودند و سایر نمادها رخت قرمز بر تن داشتند.

رفت و آمدها

نماد معاملاتي شركت سرمايه گذاري صدرتامين (تاصيكو1) با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب، متوقف گرديد. نماد مذكور حداكثر تا ساعت 10 روز معاملاتي بعد با محدوديت دامنه نوسان قيمت بازگشايي خواهد شد.

نماد معاملاتي شركت معدني و صنعتي گل گهر(كگل)پس از تشكيل جلسه هيئت مديره مبني بر تصويب افزايش سرمايه بدون محدوديت نوسان قيمت بااستفاده از مكانيزم حراج بازگشایی شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید