تامین اجتماعی برای مقابله با پیری جمعیت چه برنامه‌ای دارد؟

0
حق پرست گفت: امیدوار هستیم با ایجاد زمینه اشتغال بیشتر و شناسایی گروه‌های بیمه گر جدید در پرداختی‌هایمان برای سال‌های آتی مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ نوشت: جمیل حق‌پرست معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی درباره برنامه‌های تامین اجتماعی برای مقابله با پیری جمعیت و افزایش تعداد مستمری‌بگیران، اظهار کرد: برای آن که با پیر شدن جمعیت و افزایش تعداد بازنشستگان با مشکل مواجه نشویم باید سرمایه گذاری‌های مختلفی داشته باشیم و این موضوع به اداره و فعالیت‌های اقتصادی شستا ارتباط دارد.

معاون برنامه‌ریزی مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: امیدوار هستیم با ایجاد زمینه اشتغال بیشتر، شناسایی گروه‌ها بیمه گر جدید و وصول مطالبتمان از دولت نگرانی خاصی در پرداختی‌هایمان برای سال‌های آتی نداشته باشیم.

حق‌پرست درباره پرداخت سهم بیشتر از سودآوری شستا به سازمان تامین اجتماعی گفت: برخی از شرکت‌های شستا مدیریتی و برخی از آن غیر مدیریتی است، در مجموع سیاست گذاری مجمع شستا است که پرداخت بخشی از سود را به سازمان تامین اجتماعی مشخص می‌کند و سهم اندکی از پرداخت سازمان به جامعه هدف و بیمه شدگان حاصل از درآمد شستاست.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با سیاست‌های بهتر در سال آینده، شستا سهم بیشتری در پرداختی‌های سازمان تامین اجتماعی داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید