جزئیات درمان رایگان برای بیمه شدگان تامین اجتماعی در استان مرکزی

0

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی جزئیات هزینه رایگان برای بیمه شدگان سازمان را تشریح کرد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ روح الله سهرابی  اظهار کرد: به دنبال تلاش سازمان تامین اجتماعی در راستای رایگان شدن هزینه درمان بیمه‌شدگان در شهرهای فاقد بیمارستان تامین اجتماعی، این مهم عملیاتی شده و درمان بیماران در شهرهایی که سازمان در آنها بیمارستان یا مرکز ملکی ندارد، رایگان است و بیماران با مراجعه به بیمارستان های دولتی می توانند این خدمات رایگان را دریافت کنند.

وی افزود: اقدام مهم و ارزشمند دیگر تامین اجتماعی برای افراد بالای ۶۵ سال، امکان دریافت خدمات درمانی رایگان در تمامی بیمارستان‌ها در شهرستان های دارای بیمارستان تامین اجتماعی و شهرستان های فاقد بیمارستان تامین اجتماعی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی تصریح کرد: ۳۷ بیمارستان و دی کلینیک در سطح استان به غیر از مراکز ملکی تامین اجتماعی وجود دارد که تعداد زیادی از این مراکز، خیریه یا دانشگاهی هستند.

سهرابی اضافه کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح، سازمان تامین اجتماعی هزینه پروتز و تجهیزات پزشکی مصوب با هر برند و به هر شکلی که باشد را بر اساس قیمت مصوب به بیمار بستری در تمامی بیمارستان های دولتی و دانشگاهی به طور کامل پرداخت می‌کند.

سهرابی اضافه کرد: با وجود سختی های زیاد، سازمان مصمم است این طرح را به خوبی اجرا کند تا بتوان به تسهیل شرایط برای بیمه شدگان دست پیدا کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید