تلاش شهرداری تهران برای حل مشکل بیمه تاکسی‌رانان

0

به گزارش نبض بیمه به نقل از ایرنا، پیروز حناچی در آخرین بخش از برنامه «سلام آقای شهردار» که شامگاه یکشنبه منتشر شد، در پاسخ به پرسش یکی رانندگان تاکسی در خصوص آخرین اقدامات شهرداری برای رفع مشکلات فعالان این قشر به خصوص در حوزه بیمه گفت: یک توافقنامه ای با وزارت کشور و سازمان تامین اجتماعی برای بیمه تاکسی رانان تنظیم کردیم و به امضای سازمان تامین اجتماعی رسید اما در اجرا با مشکلاتی مواجه است که سعی می کنیم حلش کنیم.

وی افزود: هم اکنون بیش از ۶۰ هزار دستگاه تاکسی در سطح شهر تهران فعالیت می کند و فعالان این عرصه در شرایط کرونایی یکی از اقشار در معرض آسیب جامعه بودند و هستند.

حناچی اظهار داشت: در مدت زمان شرایط کرونایی ۲۷ نفر از رانندگان تاکسی فوت کردند و درخواستی که در خصوص رسیدگی به امور تاکسی رانان انجام شده، درخواست به حقی است.

شهردار تهران گفت: تاکسی در دنیا یک وسیله حمل و نقل فانتزی است که به طور معمول یک نفر از آن استفاده می کند اما در ایران یکی از مودهای حمل و نقل عمومی تلقی می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیش از شرایط کرونایی به طور معمول چهار نفر و در این روزها سه نفر از یک دستگاه تاکسی برای حمل و نقل استفاده می کنند.

حناچی تاکید کرد: اکنون بار تردد ۲۴ درصد از ترددهای داخل شهر تهران بر عهده تاکسی ها و خودروهای شخصی است و فعالیت آنان تاثیر بسیاری بر حمل و نقل شهرداری دارد.

پیش از این نیز حناچی به سوالات شهروندان در خصوص برخورد با دست فروشان، اقدامات شهرداری برای مقابله با سر و صدای ناشی از ساخت و سازها، آلودگی صوتی، مشکل پارکینگ منطقه ۱۷، رسیدگی به وضعیت پیاده روها و مسائلی از این قبیل پاسخ داده بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید