خدمات ۲۴ ساعته بیمه سرمد به مشتریان در ایام نوروز/ سرمد ۱۶ هزار میلیاردی شد

0

مدیرعامل بیمه سرمد گفت: بخش درمان و خودرو و تمامی شعب بیمه سرمد در سراسر کشور، در ایام نوروز به صورت کشیک، آماده‌ خدمت‌رسانی به مشتریان خواهند بود.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، مهدی مهدوی مدیرعامل بیمه سرمد درباره عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۹ گفت: با وجود مشکلات اقتصاد و شیوع کرونا که فعالیت بنگاه‌های اقتصادی را با مشکل مواجه کرده بود، با همت نیروهای جوان و متخصص سرمد، توانستیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و امسال هم مانند سال گذشته، یک افزایش ۶۰ درصدی را در پرتفوی تجربه کردیم.

مهدوی افزود: پرتفوی بیمه سرمد در نیمه اسفند از مرز ۱۶ هزار میلیارد ریال عبور کرد و ما توانستیم با یک ترکیب پرتفوی متوازن به این مهم دست پیدا کنیم و موفقیت‌هایمان در سال گذشته را با یک برنامه‌ریزی دقیق تکرار کنیم.

مدیرعامل بیمه سرمد با تقدیر و تشکر از همکارانش گفت: موفقیت‌های سرمد حاصل یک برنامه‌ریزی دقیق و تلاش و کوشش تمامی معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت است که با اجرای دقیق برنامه‌ها و همتی که دارند، به صنعت بیمه ثابت کرده‌اند که سرمد برای رسیدن به اهدافش، مشکلات اقتصادی و کرونا را هم کنار می‌زند.

مهندس مهدوی با تبریک فرا رسیدن سال نو و عید نوروز به مشتریان و سهامداران سرمد و آرزوی سلامتی و شادمانی برای آنان گفت گفت: ما در بیمه سرمد در عمل ثابت کردیم که تکیه‌گاه مشتریان عزیز و سهامداران محترم هستیم و در خدمات‌رسانی سرآمد شرکت‌های بیمه کشور هستیم.

وی افزود: برای آرامش و امنیت خاطر مشتریان در ایام نوروز و تعطیلات، تمامی شعب بیمه سرمد در سراسر کشور و ‌همچنین بخش درمان و خودرو به صورت کشیک در خدمت مشتریان عزیز خواهند بود تا زنجیره خدمت‌رسانی در شرکت قطع نشود. هم‌چنین مرکز تماس ۱۵۱۶ نیز به صورت شبانه‌روزی در تمامی ساعات، آماده پاسخگویی به مشتریان و انجام امور بیمه‌ای آنان خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید