چین: 900 میلیون نفر تا سال 2022 واکسینه می‌شوند

0

مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های چین می‌گوید این کشور قصد دارد، ۷۰ تا ۸۰ درصد از جمعیت خود را حداکثر تا اواسط سال ۲۰۲۲ واکسینه کند.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌های چین می‌گوید این کشور قصد دارد، ۷۰ تا ۸۰ درصد از جمعیت خود را حداکثر تا اواسط سال ۲۰۲۲ واکسینه کند.

گائو فو ، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین گفت: «ما امیدواریم که میزان واکسیناسیون چین بتواند به ۷۰ تا ۸۰ درصد برسد، یعنی ۹۰۰ میلیون تا یک میلیارد نفر؛ بر اساس میزان فعلی تولید واکسن ، چین باید تا پایان سال جاری یا حداکثر تا اواسط سال آینده به این هدف برسد».

در یک گردهمایی آنلاین که در اوایل ماه مارس توسط دانشگاه چینهوا و موسسه بروکینگ برگزار شد، «Zhong Nanshan»، متخصص برجسته بیماری‌های تنفسی در چین گفت: این کشور قصد دارد تا پایان ماه ژوئن (تیر) به هدف واکسیناسیون ۴۰ درصد از جمعیت خود برسد.

چین قبلاً یک کمپین واکسیناسیون گسترده را آغاز کرده است. تا پایان ماه فوریه ( دو هفته پیش)، این کشور بیش از ۵۲ میلیون دز واکسن کووید ۱۹ تجویز کرده است.

مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین می‌گوید: اگر بتوانیم سرعت تولید و عرضه را تسریع کنیم، می‌توانیم افراد را زودتر از زمان برنامه ریزی شده واکسینه کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید