اجرای طرح های حمایتی تامین اجتماعی از بیمه شدگان

0

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام گفت: در راستای حمایت از بیمه شدگان و مستمری‌بگیران این سازمان طرح های مختلفی را اجرا کرده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز ایلام؛ دکتر علیرضا رمضانی در گفتگوی ویژه  بخش خبری ساعت ۲۳ شب گذشته سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه این حمایت ها در سه محور انجام می شود افزود:خدمات بستری (فرانشیز صفر) درمان کل بیمه‌شدگان سازمان در بیمارستان‌های دولتی تمام شهرستان‌های استان که این سازمان فاقد بیمارستان ملکی در آن‌هاست رایگان خواهد بود.

وی افزود: یکی دیگر از محور های این طرح این است که بیمه‌شدگان ۶۵ ساله و بالاتر در تمامی بیمارستان‌های دولتی سراسر استان و کشور رایگان و بدون فرانشیز خواهد بود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام در تشریح محور سوم این طرح تصریح کرد: محاسبه و پرداخت کل هزینه تجهیزات پزشکی مورد استفاده برای بیماران در بخش بستری کلیه بیمارستان‌های دولتی و دانشگاهی براساس فاکتور ارائه شده مطابق بهای مندرج در سامانه IMED در چارچوب ضوابط مربوطه انجام خواهد شد.

وی به عدم صدور دفترچه‌های درمانی نیز اشاره و تاکید کرد: اگر بیمار بیمه شده‌ای به هر مرکز درمانی مراجعه کرد و در مورد ارائه خدمات بدون دفترچه با مشکلی مواجه شد بلافاصله مراتب را به سامانه تلفن گویای ۱۴۲۰ و انتخاب گزینه ۲ اطلاع دهد تا سریعاٌ مورد رسیدگی قرار گیرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید