تجهیزات بازی غیراستاندارد در شهربازی نارسیس پلمب شد

0

مدیرکل استاندارد تهران از پلمب تجهیزات بازی غیراستاندارد در شهربازی نارسیس خبر داد.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ به نقل از صداوسیما، محمودرضا طاهری بااشاره به شناسایی حدود ۲۰۰ شهربازی و زمین بازی در استان تهران، افزود: تجهیزات بازی غیراستاندارد شهربازی نارسیس در خیابان آیت‌الله مدنی شهر تهران پلمب شد.

طاهری گفت: با توجه به فرارسیدن نوروز و افزایش میزان استفاده از مراکز تفریحی، بهره‌برداران و مالکان محترم مراکز تفریحی و شهربازی‌ها، باید نسبت به استانداردسازی تجهیزات تفریحی و اخذ مجوز بهره‌برداری از این اداره کل اقدام کنند.

طاهری ضمن تاکید بر اینکه شهرداران و مدیران شهری، موظف به ممانعت از فعالیت تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری به منظور حفظ سلامت شهروندان هستند، هشدار داد: قطعاً در سال جدید از فعالیت واحد‌هایی که مجوز استاندارد ندارند، جلوگیری می‌شود و مراتب مورد پیگرد قضائی قرار خواهد گرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان، توسط بازرسان استاندارد، گفت: با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز بازی، توصیه می‌شود شهروندان از مراجعه به مراکز تفریحی غیراستاندارد اکیداً خودداری و قبل از استفاده از تجهیزات تفریحی، مجوز استاندارد تجهیزات را از اپراتور یا مدیر مجموعه، مطالبه نمایند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید