سفر رئیس هیات مدیره بیمه سرمد به استان اصفهان برای بررسی روند خدمات‌دهی به مشتریان

0

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در سفر به استان اصفهان، ضمن بازدید از شعبه این استان و بررسی عملکرد آن، دیدارهایی با بیمه‌گذاران بزرگ سرمد در اصفهان داشت.

به گزارش نبض بیمه به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، در دیدار دکتر کاتب و اخوان طبسی مدیرکل محترم آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، روند خدمات‌دهی به کارکنان این سازمان بررسی شد و رئیس هیات مدیره و مدیر شبکه فروش و استان‌ها از نزدیک پیشنهادها و انتقادهای این بیمه‌گذار را شنیدند.

در این جلسه، پس از بحث و تبادل نظر با دستور دکتر کاتب، هماهنگی‌های لازم برای تامین نظرات مدیران استانی فنی و حرفه‌ای انجام شد، تا رضایتمندی سازمان فنی حرفه‌ای استان از خدمات سرمد افزایش پیدا کند.

در این جلسه، هم‌چنین خدمات ویژه سرمد برای انجام امور بیمه‌ای مشتریان از جمله مرکز تماس 1516 و وب اپلیکیشن سرمد معرفی شد تا کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای بتوانند از این خدمات برای امور بیمه‌ای خود استفاده کنند.

رئیس هیات مدیره در این سفر، دیداری هم با اقای مهدی میرجهرمی مدیرکل محترم شعب بانک صادرات استان اصفهان و جمعی از مدیران استانی بانک صادرات داشت. وی در این دیدار گزارشی از عملکرد سرمد و موفقیت‌های شرکت را در چهار گذشته به همکاران بانک صادرات ارائه کرد.

مهدی میرجهرمی نیز در این جلسه، از ارائه خدمات سرمد به مجموعه بانک صادرات ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه مشکلاتی که در گذشته برای امور بیمه‌ای وجود داشت، در چند سال گذشته برطرف شده و میزان رضایت همکاران ما از خدمات سرمد در حال حاضر، بسیار بالاست.

دیدار با مدیران استانی کمیته امداد نیز از برنامه‌های دیگر دکتر کاتب در این سفر بود. وی در دیدار با کریم زارع مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: طبق قولی که به جناب آقای باجلان داده‌ام به دیدار مدیران خدوم کمیته امداد در استان‌ها می‌روم و از نزدیک روند خدمات‌دهی به خانواده بزرگ کمیته امداد را بررسی می‌کنم.

وی گفت: ما جدای از وظیفه بیمه‌گری، در حوزه مسئولیت اجتماعی، همکاری بسیار نزدیکی با کمیته امداد داریم و در راستای حمایت از محرومان و قشر آسیب‌پذیر جامعه قدم‌های خوبی برداشته‌ایم و به این همکاری افتخار می‌کنیم.

بازدید از شرکت شیر پگاه اصفهان نیز از برنامه‌های دیگر رئیس هیات مدیره بیمه سرمد در این سفر بود. دکتر کاتب در دیدار با عبدالله کاشانی‌زاده مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره و مدیران خانواده بزرگ پگاه که به تازگی به جمع مشتریان سرمد اضافه شده‌اند، گزارش کاملی را از موفقیت‌های شرکت به اعضای شرکت پگاه اصفهان ارائه کرد و خدمات به‌روز سرمد را برای بیمه‌گذاران به آنان معرفی کرد. در این جلسه هم‌چنین، نکات مهمی رد و بدل شد و هماهنگی‌های لازم برای ارتقای خدمات سرمد ارائه شد.

دکتر کاتب بازدیدی از هم شعبه سرمد در استان اصفهان داشت و روند عملکرد این شعبه را بررسی کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید