توضیح درباره واریز سود سهام عدالت ۴۰۰ هزار تومانی

0

رییس سازمان بورس در خصوص سود سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهم دارند، گفت: برای آنان دو برابر ۲۰۰ هزار تومان یعنی تقریبا ۴۰۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد. محمد علی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بعد از نشست با مدیران بورسی در جمع خبرنگاران بیان کرد: نتیجه جلسه این بود که همراهی تمام نهادهای مالی برای تقویت و توسعه و رونق بازار لازم است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ وی درباره توزیع سود سهام عدالت بین سهامداران هم افزود: تقسیم سود توسط شرکت ها به پایان رسیده و شرکت های تقسیم سود را تا پایان سال در وجه سپرده گذاری مرکزی پرداخت می کنند و آن بخشی از ۲۰۰ هزار تومان که تا پایان سال نهایی شد توزیع خواهد شود.

وی گفت: شماره حساب افراد با توجه به مباحث سجام در اختیار است و از طریق سپرده گذاری مرکزی واریز می شود و با توجه به اطلاعات در سجام می فهمیم که هر شخص چه میزان سهام دارد و از طرف شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت می شود. وی افزود: اگر شرکت های سپرده گذاری همکاری نکنند ممکن است بخشی از واریز به آن طرف سال موکول شود.

رییس سازمان بورس در خصوص سود سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهم دارند؟ گفت:  برای آنان دو برابر۲۰۰ هزار تومان یعنی تقریبا ۴۰۰ هزار تومان سود پرداخت خواهد شد. وی گفت: مکانیزم اوراق تبعی یک مکانیزم بیمه سهم است که اگر شما یک نماد را بخرید با توجه به شرایطی که گفته می شود اوراق تبعی داده می شود و تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۱ صورت می گیرد.

 

اقتصادآنلاین

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید