۱۸۶ باشگاه ورزشی خراسان‌جنوبی تسهیلات کرونایی گرفتند

0

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از معرفی ۱۸۶ پرونده برای دریافت تسهیلات بانکی برای جبران بخشی از خسارت‌های ویروس کرونا خبر داد و گفت: برای این منظور ۹۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار درخواست شده است.

به گزارش «نبض‌بیمه»؛ امین لطفیان‌دلوئی امروز  در بیرجند، اظهار داشت: در راستای دریافت تسهیلات بانکی برای جبران بخشی از خسارت‌های ویروس کرونا تعداد ۱۸۶ پرونده باشگاههای ورزشی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به درخواست مبلغ ۹۴ میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونایی باشگاه‌های ورزشی خراسان‌جنوبی افزود: از این مبلغ ۳۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال محقق شده است.

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هر باشگاه ورزشی متقاضی تسهیلات کرونایی پس از ثبت‌نام در سامانه وزارت کار و طی روند قانونی مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال وام با کارمزد ۱۲ درصد با تنفس شش‌ماهه و باز پرداخت ۳۴ قسط تعلق می‌گیرد.

لطفیان‌دلویی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از بخش خصوصی و ترویج سلامتی اقشار جامعه اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی سیاست‌های تسهیل‌کننده‌ای را برای صدور مجوز فعالیت‌ باشگاه‌های ورزشی اعمال می‌کند.

وی افزود: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۲۳۰ مجوز تمدید موافقت اصولی و یا تغییر باشگاه ورزشی بخش خصوصی در کمیسیون ماده پنج امور باشگاه‌های خراسان‌جنوبی صادر شده است.

مسؤول امور باشگاه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از ۲۳۰ باشگاه‌های ورزشی استان ۱۳۰ مورد در رشته‌های بدنسازی و پرورش اندام مجوز فعالیت دارند.

لطفیان‌دلوئی یادآور شد: تعداد ۷۵ باشگاه ورزشی خراسان‌جنوبی ویژه آقایان، ۲۱ باشگاه ویژه بانوان و ۱۳۵ باشگاه نیز در دو بخش بانوان و آقایان مجوز فعالیت دارند.

وی خاطرنشان کرد: بیشترین فراوانی فعالیت باشگاه‌های ورزشی خراسان جنوبی به ترتیب ۱۲۶ مورد در بیرجند، ۳۵ در قاین، ۲۲ در طبس، ۱۸ در فردوس، هشت در بشرویه و فردوس، پنج در زیرکوه، سه در نهبندان، سه سربیشه، یک مورد در خوسف و درمیان فعالیت دارند.

این مقام مسؤول گفت: تعداد ۱۰ پرونده درخواست تاسیس باشگاه‌های ورزشی خراسان‌جنوبی در دست اقدام است که با توجه به روند پیگیری متقاضی و استعلامات مربوطه ظرف ۱۰ روز مجوز فعالیت آن صادر می‌شود.

 

فارس

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید