شاخص کل بورس تهران همچنان در مسیر اصلاح/بیمه ای ها یکدست قرمزپوش

0

نبض بیمه، شاخص کل بورس تهران در ابتدای معاملات امروز نیز با کاهش بیش از 3944 واحدی مواجه و به کانال یک میلیون و 181 هزار واحدی عقب نشینی کرد که نمادهای بیمه ای نیز یکدست قرمزپوش هستند.

ارزش معاملات امروز بورس تهران تا بدین لحظه بیش از 5494.8 میلیارد تومان بوده که ناشی از داد و ستد بیش از 4.198میلیارد برگه سهم و اواراق مالی طی 743 هزار و 853 نوبت معاملاتی بوده است.

بیش از 453 نماد معادل بیش از 68.94 درصد در صف فروش هستند و 21 نماد معادل 3.19درصد کل بازار در صف خرید به سر می برند.

بیشترین افزایش قیمت را در نمادهای (کاوه)،(وتوسم)،(سغرب)،(فخوز)، (فولاژ)، (سصوفی) و( ثامان) شاهد هستیم و بیشترین کاهش قیمت در نمادهای (برکت)، (غبشهر)،(والبر)،(خودرو)،(ما)،(رمپنا)،(ونفت) تا بدین لحظه شاهد بوده ایم.

رفت و آمدها

نماد معاملاتی شركت های پارس سرام(كسرام)، تولیدی كاشی تكسرام(كترام)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف سیمان بهبهان(سبهان)، سرمایه گذاری استان اصفهان(وسصفا)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شركت پالایش نفت تهران (شتران1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، پالایش نفت تهران (شتران1)،  سرمایه گذاری استان اصفهان (وسصفا1) سیمان‌ بهبهان‌ (سبهان1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند.

نماد معاملاتی شركت های بهنوش ایران (غبهنوش)،واسپاری ملت(ولملت)،داده پردازی ایران(مداران)، سرمایه گذاری سپه(وسپه)، با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مكانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید